کد خبر: ۲۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 30 April 2015
فرماندار چالوس با اشاره به سیل اخیر که خسارت زیادی به بستر رودخانه های این شهرستان وارد کرد خواستار ساماندهی و لایروبی هرچه زودتر رودخانه های شهرستان چالوس شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، محمد ناصر زندی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس ضمن تبریک فرار رسیدن میلاد حضرت امیر المومنین(ع) و روز پدر اظهار داشت: سیل 23 فرودین ماه در چالوس به دلیل اقدام نکردن به موقع دستگاههای متولی امر در لایروبی و ساماندهی رودخانه ها موجب افزایش بیشتر خسارت به منطقه شد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر بعد از این حادثه نیز این دستگاهها از جمله آب منطقه ای استان و توزیع آب هیچ کاری در رابطه با ساماندهی و لایروبی بستر رودخانه های که به آنها خسارت وارد شد صورت نگرفته است و اگر با طغیان دیگری مواجه شویم میزان خسارت که هم اکنون ممکن است وارد شود فزونی خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شروع سال زراعی کشاورزان و باغداران انتظار دارند که هرچه زودتر مسیرهای رودخانه که تغییر یافته و کانالهای آب آسیب دیده مرمت و بازسازی شوند.

فرماندار چالوس با اشاره به وضعیت گاز رسانی شهر مرزن آباد افزود: پروژه گاز رسانی به این شهر علی رغم پی گیری های صورت گرفته به درازا کشیده شد که هم اکنون با تامین اعتبارات مورد نیازمقدمات اجرای این پروژه علاوه برای این شهر برای 16 روستای کلنو به مرحله انتخاب پیمانکار رسیده است عملیاتی خواهد شد.

زندی همچنین با اشاره به آغاز طرح دریا از اول خردادماه از برگزاری مانور در این رابطه در تمامی سواحل شهرستان و حتی نقاط کور با حضور ناجیان غریق و نیروی انتظامی در این ماه خبر داد.

وی با توجه به فرارسیدن سال مالی از مسوولان شهرستان خواست در اجرای پروژه های عمرانی با حساسیت ویژه و نظارت بیشتر پیشرفت فیزیکی و جذب اعتبار آنها را دنبال کنند.

فرماندار چالوس در این جلسه از مسوولان دستگاهها خواست علاوه بر دقت در تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی با تشکیل ستاد ویژه پی گیری در ادارات خویش با جدیت و دقت بیشتری مصوبات جلسه ها را پی گیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار