مال اندوزی یا خدمت به مردم ؟
متاسفانه وقتی پای پول در بابلسر باز شد این شهر دلسوختگان کذایی زیادی پیدا کرد و عده زیادی غیر بومی پایشان به این شهر باز شد و پولهای کلانی به جیب زدند و بی سر و صدا رفتند. برای خیلی از اهالی بابلسر این سوال مطرح است که آقای ق. ش با کمک چه کسی بسرعت در بابلسر مال اندوزی می کند ؟
کد خبر: ۳۰۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱ 02 October 2016
به گزارش تابناک مازندران، در شمال ایران، درقلب استان مازندران شهر زیبایی وجود دارد که نه تنها در ایران بلکه در جهان بخاطر زیبایی و آب و هوای مناسب شهرت جهانی دارد ، نام این شهر بابلسر است .
 
تا 10 سال پیش قیمت مسکن و زمین در این شهر ساحلی خیلی ارزان بود ولی با ساخت انبوه سازی در بابلسر قیمت ملکهای این شهر بسرعت بالا رفت و قیمت مسکن رونق زیادی گرفت و به همین سبب این شهر مرکز اقتصادی مازندران لقب گرفت .
 
 متاسفانه وقتی پای پول در بابلسر باز شد این شهر دلسوختگان کذایی زیادی پیدا کرد و عده زیادی غیر بومی پایشان به این شهر باز شد و پولهای کلانی به جیب زدند و بی سر و صدا رفتند....
 
متاسفانه در چند سال اخیر هم با وجود رکود اقتصادی این دلسوختگان کذایی همچنان آزادانه جولان می دهند و پولهای کلانی را از این شهر زیبا می برند.
 
آنقدر سوال بی پاسخ در این شهر وجود دارد که در این مقال نمی گنجد و در این بخش تنها به چند نکته اشاره می کنیم:
 
برای خیلی از اهالی بابلسر این سوال مطرح است که آقای ق. ش با کمک چه کسی بسرعت در بابلسر مال اندوزی می کند ؟
 
آیا تعریض خیابانهای شهر بابلسر بر اساس اصول شهرسازی می شود ؟ آیا طرح تعریض ها روی زمان بندی خاصی انجام می شود و یا در جهت منافع شخصی ؟
 
چگونه است که برخی افراد خاص در خیابانهایی که تعریض دارند پیش از تعریض در آن مکان دست به خرید زمینهای آن منطقه می زنند؟ آیا آنها مهره مار دارند ! یا این که قضیه چیز دیگریست ...
 
 گفتنی ست بنا به گفته کارشناسان زمان اجرای پروژه طرح تفصیلی در اختیار شهردار است...
 
یکی از اقداماتی که شهرداری بابلسر در چند سال اخیر انجام داد، ساخت چادر های مسافرتی در جوار پلاژداران است؟
 
پلاژداران زحمتکش بابلسر که نه ماه از سال را از کیسه خودشان خرج می کنند چشمشان به تعطیلات بود تا اندکی به وضعیت خود سرو سامان دهند ولی به لطف دوستان در تابستان هم پلاژها پر نمی شود ...
 
جالب این که در این مکانها معلوم نیست برادران زحمتکش نیروی انتظامی چگونه باید از نظر اجنماعی بر مناطق چادر نشین نظارت کند و طبیعتا کارشان با این روال سخت تر شده است...
 
راستی از سرخرود و میرود چه خبر ؟.....بزودی.....
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
رستگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
خسته نباشید از افشاگری شما تشکر میکنم متاسفانه همان طور که گفتید ی عده غیر بومی برای مدتی به این شهر می آیند و بی سر و صدا با پولهای فراوان بار خود را می بندند و می روند......عاقبت..
عارف فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
اتفاقا دوستان شورا مدعي هستن که کارشون کاملا قانونيه و قبلش کار کارشناسي انجام ميشه.اما جاي تعجب اينجاست که تعداد طبقاتي که اجرا شده س رو نميدونن.
شما در گزارشتون درباره مشکل آب گفتين اما من مي خوام وضعيت بدترشو بگم.بابلسر جز نقاط زلزله خيز است اگر خداي نکرده زلزله اي بياد اين برج ها مثل دومينو روي همديگه مي افتن و اونوقت بايد ديد اعضاي محترم دم از قانوني بودن کار ميزنن؟! اگر آتش سوزي اتفاق بيفتد امداد رساني چطور خواهد بود؟ شما سري به اميرمازندراني بزنيد و ببينين در خياباني 4-5متري چند ساختمان بلند مرتبه وجود داره.
حال مشکلات آب،برق،گاز، فاضلاب، ترافيک، آتش نشاني ،... بماند.
انوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
عالی میشد اگر
انتخابات شورا گروهی بود و نه انفرادی
و
امید آنکه شوراها شهرمان جای شورا های شهرداری را بگیرند
عادل پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
اما اگر چنین چیزی بشه ما هم مثل آمریکاییها برای برجهای دوقلوی بابلسر یادبود میگیریم.ها


کلی کلاس داره
انصار پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
در شهر زیبای بابلسر عده ای سوجو مشغول سئاستفاده و پولشویی هستند و کسی هم بع انها کاری ندارد! شورای شهر چ غوغایی میکنه برای.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
قابل توجه مسئولان محترم بابلسر
چرا بابلسر بیمارستان مجهز ندارد ؟
در آغاز سال نو دکتر ربیعی مظلوم، مهربان ، دلسوز مومن و مردمی شهر بابلسر در راه خدمت به بیماران و با نجات جان دهها بیمار به شهادت رسید تا مردم بابلسر در غم از دست دادن یک مرد بزرگ عزادار شوند .
البته شایسته است که یک مکان یا خیابان بزرگ بنام این بزرگمرد شهرمان شود که حتما با تلاش مسئولان این امر محقق می شود .
البته این پرسش برای مردم شریف بابلسر مطرح است که چرا شهر بابلسر پایتخت گردشگری مازندران فاقد یک بیمارستان مجهز است ؟
آیا طی 41 سال بعد از انقلاب بودجه ای برای ساخت بیمارستان مهیا نبود ؟ البته مسئولانقبلی بیشتر باید پاسخگو باشند .
متاسفانه بابلسر یک دستگاه دیالیز که معادل قیمت یک آپارتمان است را هم ندارد ؟ و بیماران کلیوی باید برای درمان به شهرهای مجاور بروند ؟
امیدواریم مسئولان عزیز در مهیا شدن یک بیمارستان مجهز در این شهر دست به کار شوند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار