سه طرح عمرانی در شهرك صنعتی مرزن‌آباد چالوس اجرا شد.
کد خبر: ۳۲۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 13 November 2016
به گزارش تابناک مازندران، سيد مصطفی موسوی مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شهرك صنعتی مرزن‌آباد چالوس به دليل مجاورت و نزدیکی با تهران، موقعيت مناسب سرمایه‌گذاری دارد اما كمبود زمين یکی از مشکلات این شهرک صنعتی است.
 
وی با بیان اینکه توسعه اين شهرك در دستور كار قرار گرفت، افزود: درنتیجه 30 هكتار زمين به‌منظور توسعه آن در نظر گرفته شد و در حال حاضر عمليات زيربنايی فاز2 شهرك مرزن‌آباد انجام و در حال واگذاری است.
 
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: يكي از مهم‌ترین دغدغه صنعتگران و توليدكنندگان، اتصال به شبكه گاز بوده كه با مساعدت و همكاري شركت گاز استان، عمليات اجرای پروژه گازرسانی شهرك با هزينه بالغ‌بر یک میلیارد و 850 ميليون ريال انجام شد.
 
موسوی گفت: برای استفاده از گاز در شهرك صنعتی مرزن‌آباد به ايستگاه تقليل فشار گاز نیاز بود كه بااعتبار 850 ميليون ريال، اين پروژه نيز اجرا شد.
 
وی ، اجرای پروژه شبكه توزيع آب شهرك را يكي ديگر از پروژه‌های انجام‌شده در شهرك صنعتی مرزن‌آباد چالوساعلام کرد و افزود: برای اجرای این طرح نیز یک میلیارد ريال هزینه شد.
 
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: درمجموع برای اين 3پروژه‌ عمرانی در شهرك صنعتی مرزن‌آباد چالوس مبلغ سه میلیارد و 700 ميليون ريال از محل منابع داخلی شركت هزينه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار