مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام گفت:حضورچشمگیر بانوان ایلامی که با عشق و ارادت به امام حسین(ع) در طول روز غذاهای نذری را پخت کرده و به توزیع آن در بین زوار می پردازند، قابل تحسین است.
کد خبر: ۳۲۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 15 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛کلثوم خلیلوند روز سه شنبه در بازدید از موکب نائبه الزهرا (س) بانوان استانداری در میدان ارغوان شهر ایلام اظهار کرد: اکنون بسیاری از بانوان ایلامی با فعالیت شبانه روزی در موکب ها و ایستگاه های صلواتی مشغول پخت و تهیه و توزیع غذاهای نذری هستند و از زائران حسینی پذیرایی می کنند.
 
وی افزود: حضور چشمگیر بانوان ایلامی که با عشق و ارادت به امام حسین(ع) در طول روز غذاهای نذری را پخت کرده و به توزیع آن در بین زوار می پردازند، قابل تحسین است.
 
خلیلوند اضافه کرد: بسیاری از این افراد به صورت خانوادگی در موکب ها مشغول فعالیت هستند و از هیچ تلاش و زحمتی برای فراهم کردن زمینه آسایش و زدودن خستگی از جان و تن زائران دریغ نمی کنند.
 
وی با تقدیر از فعالیت چشمگیر زنان ایلامی و خدمتگزاری آنان به زائران حسینی گفت: برخی از موکب ها با توجه به شمار زیاد زائران با کمبودهایی مواجه هستند که با تلاش مسئولان و همچنین کمک خیران فعالیت آنان همچنان تداوم دارد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که این خدمتگزاری ها تا بازگشت زائران اربعین از کربلای معلی همچنان تداوم داشته باشد و موجب رضایت زائران و اجر اخروی شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار