جانشین رئیس ستاد اربعین استان ایلام از بازگشت 90 هزاز زائر ایرانی عتبات عالیات از طریق مرز بین المللی مهران در 24 ساعت گذشته (جمعه) خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 19 November 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین کلانتری روز شنبه  اظهار کرد: با ورود این تعداد زائر مجموع ورود زائران بازگشتی اربعین از این مرز از 11 آبان مصادف با اول ماه صفر تاکنون از مرز 350 هزار نفر عبور کرده است.


وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در مسیر بازگشت زائران اربعین در این مرز وجود ندارد، از آمادگی کامل برای اسکان اضطراری، پذیرایی و ارائه خدمات حمل و نقل به زائران تا پایانه مساقری برکت و شهر مهران خبر داد.


کلانتری افزود: با تلاش دستگاه های خدمات رسان و مسئولان کمیته های زیر مجموعه ستاد اربعین استان و مشارکت مردم، ارائه خدمات به زائران در شرایط مطلوب در حال انجام است.


وی تاکید کرد: در میدان اربعین پایانه مرزی مهران امکانات پذیرایی و اسکان برای زائران پیش بینی شده و به تعداد 100 هزار نفر امکان اسکان شبانه و تهیه 300 هزار پرس غذای گرم در هر وعده آمادگی داریم.


معاون استاندار ایلام یادآور شد: امکان انتقال زائران از میدان اربعین به پایانه مسافربری برکت و همچنین شهر مهران با اختصاص اتوبوس های شرکت واحد فراهم شده تا مسافران را به مقاصد تعیین شده برسانند.


به گفته وی، در پایانه برکت با مشارکت سازمن راهداری و حمل و نقل جاده ای، سپاه و ارتش اتوبوس های بین شهری به شهرهای مختلف کشور مستقر هستند تا زائران را براساس قیمت های تعیین شده مصوب به شهرهای مبدا برسانند./م


کلانتری گفت: جاده مهران - ایلام نیز برای تسهیل در خروج زائران از مهران یک طرفه شده است ولی بدلیل حجم بالای تردد خودروها در برخی مناطق دارای بار ترافیکی نیمه سنگین تا سنگین است که از زائران درخواست می کنیم با کمی صبر و شکیبایی در این مسیر رانندگی کنند.


به گزارش ایرنا، در اربعین امسال بیش از یک میلیون زائر مسیر ایلام - مهران - عراق را بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا برای تردد انتخاب کردند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار