کد خبر: ۳۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 10 May 2015
 فرمانده انتظامی ساری از کاهش 13 درصدی سرقت در سال گذشته نسبت به سال 92 در این شهرستان خبر داد و گفت: پارسال 38 درصد افزایش کشف و 43 درصد دستگیری صورت گرفته است.

سرهنگ یارعلی نیازی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا به نصب دوربین مداربسته در مناطق مهم تجاری شهرها و ورودی و خروجی روستاها تاکید کرد و گفت : در حال حاضر تمامی نقاط مهم و حساس تجاری و اقتصادی شهر ساری به دوربین مداربسته مجهز و تحت کنترل پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه با همکاری بخشداری مرکزی ، رودپی جنوبی و شمالی و دهیاران و اعضای شورای اسلامی ساری محل نصب دوربین در روستاها در حال شناسایی است، اظهار داشت: برخی از دهیاران در مرحله عقد قرارداد با شرکت های نصب دوربین قرار دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شکل گیری پلیس افتخاری در روستاها خبر داد و بیان داشت: تا کنون 400 نفر از دهیاران ، اعضای شورای اسلامی ،کارکنان بخشداری ها و اعضای پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان پلیس افتخاری روستاها ثبت نام کردند.

نیازی با اشاره به وجود پنج پلیس محله در شهر ساری ،اظهار داشت: با به کارگیری پلیس محله سرقت و خلاف در این محلات به صفر رسیده است.

وی سرقت از باغ های مرکبات در شهرستان ساری را از سرقت های خرد عنوان کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی با اجرای عملیات برخورد با سارقین مرکبات ، با حذف مال خر در شهر این روند را به حداقل رسانده است.

وی با بیان اینکه سارقین خرد و معتادین با هجوم به باغ مرکبات این میوه را شبانه به دلال و مال خرها به قیمت پایین می فروختند، ادامه داد: نیروی انتظامی ساری با شناسایی مال خرها که با اجاره برخی از مغازه ها که پروانه غیر مرتبط داشته اند، جلوی خرید و فروش مرکبات را گرفته است.

فرمانده انتظامی ساری با اشاره به سفر های تابستانی و استفاده از دریا گفت : نیروی انتظامی پررنگ تر از سال های پیش در مناطق ساحلی حضور دارد تا با افزایش ضریب انضباط و امنیت زمینه را برای بهره مندی بهتر مسافران و گردشگران از امکانات ساحلی فراهم کند.

سرهنگ نیازی با اشاره به فراهم شدن امکانات مناسب برای گردشگران در نقاط مختلف ساحلی در شهرستان ساری و همچنین اجرای طرح های سالمسازی دریا ، بر لزوم استفاده شهروندان از این طرح ها تاکید کرد.

وی گفت : مناطقی که طرح های سالمسازی در آنها اجرا می شود شناخته شده و دارای استانداردهای لازم برای شنا است ولی شنا کردن در خارج از این طرح ها بویژه مناطقی که دارای تابلوی ممنوعیت شنا است ، بسیار خطرناک است.

شهرستان ساری 13 کیلومتر ساحل دریای خزر در فرح آباد دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار