مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از افتتاح تصفیه خانه شهرک صنعتی محمودآباد در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 29 January 2017
 آوای شمال، سید مصطفی موسوی در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با اشاره به فسخ قرارداد واگذاری ۲۰۰ واحد صنعتی در استان اظهار داشت: کسانی که زمین های صنعتی را رها کنند قرارداد آن ها فسخ می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام واگذاری زمینهای شهرک‌های صنعتی باید از مجرای شهرک صنعتی باشد و واگذاری پشت دست را ممنوع کردیم، گفت: در استان ۲۵۶ قرارداد راکد داشتیم که ۲۰۰ قرارداد را فسخ کردیم و از این میزان ۲۵ قرارداد سهمیه شهرک صنعتی محمودآباد بود که ۱۰ قرارداد واگذاری فسخ و زمین ها آزاد شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران نبود تصفیه‌خانه را یکی از مشکلات شهرک صنعتی محمودآد ذکر کرد و اظهار کرد: تصفیه‌خانه شهرک صنعتی محمودآباد در دهه فجر سال ۱۳۹۶ افتتاح می شود.
موسوی افزود: فاز اول آسفالت شهرک انجام‌شده و یک رینگ آن مانده که در کمیسیون فنی در دستور کار قرار گرفت.
وی توسعه شهرک را یکی از ضروریات دانست و با اشاره به اختلاف با جهاد کشاورزی گفت: زمین از سال ۹۶ تملک شده و در این ۱۰ سال در آن نه کشاورزی صورت گرفت و نه صنعت و باید جهاد کشاورزی کمک کند تا توسعه شهرک انجام گیرد.
این مسئول از ایجاد صندوق ضمانت برای رونق تولید خبر داد و بیان داشت: ۳۰ واحد که مشکل وثیقه داشتند به صندوق ضمانت معرفی‌شده و ۲۵ واحد مشکل کمبود وثیقه آن ها حل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار