کلانتری؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: بر خلاف استکبار جهانی که صلح را تنها برای خود می خواهد و هر جا منافع اش ایجاب کند حتی کودکان و زنان را نیز به خاک و خون می کشاند، نظام اسلامی تنها منادی واقعی صلح برای تمام جهان است.
کد خبر: ۳۶۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 30 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین کلانتری  در نشست ستاد دهه فجر استان ایلام با اشاره به ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع چند کشور مسلمان از جمله ایران از سوی آمریکا اظهار کرد: تنها نتیجه این رفتار غیر عقلانی و افراطی ترامپ اینکه اتحاد و انسجام داخلی ملت ایران را بیش از پیش افزایش داد و همه افراد با گرایشات مختلف را زیر پرچم انقلاب جمع کرد.
 
وی ادامه داد:رئیس جمهور جدید آمریکا باید با انتشار پیام انقلاب اسلامی در جهان به صورت عاقلانه و منطقی برخورد کند به طور قطع با انجام چنین رفتارهایی راه به جایی نخواهد برد.
 
کلانتری اضافه کرد: برنامه های بسیار خوبی برای تمامی اقشار و گروه های سنی تدارک دیده شده است اما اجرای برنامه ها برای کودکان و نوجوانان و خانواده های معظم شهدا باید با حساسیت بیشتری پیگیری شود.
 
کلانتری اضافه کرد: اکنون نظام اسلامی وزن، جایگاه و قدرت غیرقابل انکار خود را در معادلات جهانی بدست آورده که تجلی آن در مذاکرات عزتمندانه و مقتدرانه تیم هسته ای جمهوری اسلامی است.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمامی مسئولان و مدیران استان باید تلاش کنند اقدام های انجام شده و خدمات نظام و دولت را به مردم را اطلاع رسانی کنند.
 
وی یادآور شد: این تیم در جریان مذاکرات هسته ای اقداماتی را انجام داده که اگر آمریکا بخواهد برجام را یکجانبه نقض کند در جهان منزوی خواهد شد که این هوشمندی از برکات نظام، تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت یازدهم است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار