سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از انهدام باند جعل و کلاهبرداری و کشف تعداد زیادی اسناد و مدارک جعلی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 20 February 2017
به گزارش تابناک مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرهنگ عبدالله رضوانی اظهار داشت: در پی مراجعه زنی به پلیس آگاهی استان و طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی از وی از سوی افرادی ناشناس ، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات از شاکیه و تحقیقات گسترده میدانی فردی به نام "ر- ب" 38 ساله دارای سوابق متعدد کیفری در امر جعل و کلاهبرداری را شناسایی کردند.
 
سرپرست پلیس آگاهی استان، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی این فرد را به همراه زنش که مدیریت یک باشگاه ورزشی را بر عهده داشتند، دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.
 
راه اندازی ایستگاه فرهنگی اجتماعی پلیس در مازندران
 
فرمانده انتظامی مازندران، از راه اندازی ایستگاه فرهنگی و اجتماعی پلیس با هدف تعامل با مردم در ایام نوروز خبر داد.
 
سردار سید محمود میرفیضی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: با توجه به مسافرپذیر بودن استان در ایام تعطیلات نوروز و حضور خیل عظیم مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور باید نسبت به پیش‌بینی و ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و مردم برنامه‌ریزی کرد.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم در سطح جامعه دارد، افزود: هدف از اجرای طرح‌های ویژه پلیس در ایام تعطیلات نوروز در راستای برقراری نظم و امنیت، ارتقا احساس امنیت وآرامش و آسایش مردم است.
 
کشف چهار هزار عدد مواد محترقه در آمل
 
فرمانده انتظامی آمل از کشف 4 هزار عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد .
 
سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.
 
فرمانده انتظامی آمل،افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مغازه اش دستگیر و در بررسی از مغازه وی 4 هزار عدد انواع مواد محترقه از نوع ترقه کپسولی، ترقه کرمیت، آبشاری، پروانه ای کشف کردند.
 
کشف اموال مسروقه میلیاردی در بهشهر
 
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای مغازه و کشف 18 فقره سرقت و اموال مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال در بهشهر خبر داد.
 
سردار سید محمود میرفیضی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از واحدهای صنفی در شهرستان بهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تقویت گشت های انتظامی با شناسایی دو سارق حرفه ای مغازه، این افراد را حین سرقت از یک واحد صنفی شناسایی و دستگیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار