رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از فردا(چهارشنبه) 11 اسفندماه تا روز شنبه 14 اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 28 February 2017
 به گزارش تابناک مازندران، «علیرضا قدمی» افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 11 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 14
اسفندماه از محورهای «کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه»" و بالعکس ممنوع است.
 
وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور «کرج - چالوس» ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت15 تا 23 روز جمعه 13 اسفندماه از کرج به سمت «مرزن آباد» ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت  18 تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
 
قدمی اظهار کرد: تردد همه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
 
وی گفت: تردد همه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روز پنج‌شنبه و جمعه از «تهران به قائم‌شهر» و بالعکس ممنوع است.
 
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 0112182934 به طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار