بهزیستی مازندران قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته کشور + تصاویر مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور با انجام دو دیدار باقیمانده در ارومیه و تبریز پیگیری و با قهرمانی تیم مازنی به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور با انجام دو دیدار در ارومیه و تیریز به پایان رسید. در یکی از این دیدارها که بین شهرداری ارومیه و بهزیستی مازندران و در سالن 3000 نفری آهندوست ارومیه برگزار شد، تیم میهمان با امتیاز 3 بر 1 میزبان را شکست داد. در تبریز هم مصاف دو تیم اصفهان و تبریز با برتری 3 بر 1 تیم اصفهانی به پایان رسید و با توجه به داشتن بیشترین امتیازها تیمهای مازندران، اصفهان و تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند. در مسابقات امسالِ لیگ، 8 تیمِ بهزیستی مازندران،ذوب آهن اصفهان،گسترش فولاد تبریز، شهرداری ارومیه، شهرداری اراک، نفت آبادان، روانکارهای گنبد و هیئت شیراز حضور داشتند. بهزیستی مازندران قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته کشور + تصاویر مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور با انجام دو دیدار باقیمانده در ارومیه و تبریز پیگیری و با قهرمانی تیم مازنی به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور با انجام دو دیدار در ارومیه و تیریز به پایان رسید. در یکی از این دیدارها که بین شهرداری ارومیه و بهزیستی مازندران و در سالن 3000 نفری آهندوست ارومیه برگزار شد، تیم میهمان با امتیاز 3 بر 1 میزبان را شکست داد. در تبریز هم مصاف دو تیم اصفهان و تبریز با برتری 3 بر 1 تیم اصفهانی به پایان رسید و با توجه به داشتن بیشترین امتیازها تیمهای مازندران، اصفهان و تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند. در مسابقات امسالِ لیگ، 8 تیمِ بهزیستی مازندران،ذوب آهن اصفهان،گسترش فولاد تبریز، شهرداری ارومیه، شهرداری اراک، نفت آبادان، روانکارهای گنبد و هیئت شیراز حضور داشتند. مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور با انجام دو دیدار باقیمانده در ارومیه و تبریز پیگیری و با قهرمانی تیم مازنی به پایان رسید.
کد خبر: ۳۹۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 09 March 2017
 خبرگزاری صدا و سیما .مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور با انجام دو دیدار در ارومیه و تیریز به پایان رسید.
در یکی از این دیدارها که بین شهرداری ارومیه و بهزیستی مازندران و در سالن 3000 نفری آهندوست ارومیه برگزار شد، تیم میهمان با امتیاز 3 بر 1 میزبان را شکست داد.
در تبریز هم مصاف دو تیم اصفهان و تبریز با برتری 3 بر 1 تیم اصفهانی به پایان رسید و با توجه به داشتن بیشترین امتیازها تیمهای مازندران، اصفهان و تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند.
در مسابقات امسالِ لیگ، 8 تیمِ بهزیستی مازندران،ذوب آهن اصفهان،گسترش فولاد تبریز، شهرداری ارومیه، شهرداری اراک، نفت آبادان، روانکارهای گنبد و هیئت شیراز حضور داشتند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار