دانش آموزان مدرسه شاهد دخترانه(کلاس ششم ایتدایی میخک ۳) شهید بهشتی منطقه ۱۳ تهران با اهداء عیدانه به دانش آموزان نیازمند مازندرانی زیر پوشش انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران شادی های خود را در آستانه سال نو با آنها تقسیم کردند.
کد خبر: ۳۹۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 17 March 2017

عصرساری، فاطمه ولایتی مدیرعامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران ٬ عصر امروز در حاشیه جشن بزرگ عیدانه که با حضور مهدی مجد معاون شرکت توزیع برق مازندران و خیران به‌ویژه دانش‌آموزان خیر در این انجمن خیریه برگزار شد٬ گفت: دانش‌آموزان خیر مدرسه هوشمند شاهد دخترانه (کلاس ششم ابتدایی میخک ۳ ) شهید بهشتی منطقه ۱۳ تهران با اهدای عیدانه شادی‌های خود را در آستانه سال نو با دانش‌آموزان توان‌خواه و نیازمند مازندران تقسیم و دل آن‌ها و خانواده‌هایشان را شاد کردند .

وی افزود: بیش از ۶۰ دانش‌آموز در دوره‌های دبیرستان ٬ راهنمایی و ابتدایی زیرپوشش این انجمن هستند که این هدایا را در آستانه سال نو دریافت کردند.

ولایتی افزود : هدایای اهدایی این دانش‌آموزان شامل پوشاک و لوازم‌التحریر بوده که با شعار ما همه یک خانواده‌ایم و به همراه دست‌نوشته‌های تبریک سال نو به دانش‌آموزان نیازمند مازندران اهداء شد.

مدیرعامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران بابیان اینکه ۴۰۰ خانواده نیازمند زیرپوشش این انجمن هستند و در آستانه سال نو سبد کالا ویژه سال نو و هدایای نقدی توسط خیران دریافت کردند گفت : توزیع غذای گرم در اولین روز عید میان خانواده‌های نیازمند درب منازل آن‌ها از دیگر برنامه‌های ویژه سال نو این انجمن خیریه است که با حضور خیران انجام می‌شود.

اهداء ساعت مچی به این دانش‌آموزان باهدف توجه به اهمیت وقت و وقت‌شناسی در زندگی توسط خیران این انجمن ٬ برگزاری برنامه‌های شاد توسط گروه موسیقی خیر آوای برتر و تجلیل از دانش‌آموزان نخبه علمی خیر و قهرمانان ورزشی و قرآنی خیر از دیگر برنامه‌های این جشن بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار