داوطلبان شوراهای اسلامی ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند
کد خبر: ۳۹۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۸ 26 March 2017
رئیس ستاد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران شنبه شب اعلام کرد که در ششمین روز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان 4 هزار و 116 داوطلب ثبت نام کردند.

علیرضا یونسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که آمار ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران با یک جهش حدود 40 درصدی در ششمین روز ، به 11 هزار و 2 نفر رسیده است.
وی گفت که تاکنون 578 نفر زن در این استان داوطلب نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند.
معاون سیاسی ، امنیتی و انتظامی مازندران بیشترین تعداد ثبت نام برای شوراهای اسلامی را مربوط به روستاهای استان با 9 هزار و 497 داوطلب اعلام کرد و افزود : تاکنون یکهزار و 505 نفر هم برای شوراهای اسلامی شهرهای مازندران داوطلب نامزدی شده اند.
وی با اعلام این که سه هزار و 184 نفر از داوطلبان نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران سابقه عضویت در این پارلمان محلی را دارند ، گفت : به لحاظ تحصیلات هم حدود هفت هزار نفر از داوطلبان ثبت نام شده زیر دیپلم و دیپلم هستند و بقیه مدارک بالاتر دارند.
یونسی افزود : 62 نفر از داوطلبانی که تاکنون نامزد عضویت شوراهای شهر و روستاهای مازندران شده اند ، دارای مدرک دکترا و یا مدارک حوزوی هستند.
هم اکنون هفت هزار و 735 نفر در مازندران عضو اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند که از این تعداد بیش از هفت هزار و 350 نفر در پارلمان محلی روستایی و بقیه در شوراهای 58 شهر استان عضویت دارند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار