عوامل آدم ربایی که بامداد روز گذشته جوان 27 ساله بابلسری را ربوده بودند،دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۰۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹ 18 April 2017
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ فتحعلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر  ، از شناسایی و دستگیری عوامل آدم ربایی که بامداد روز گذشته جوان 27 ساله ای را ربودند، خبر داد .
 
وی افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان مبنی بر وقوع آدم ربایی در یکی از مناطق مسکونی شهر، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: ماموران با حضور در محل مورد نظر در بررسی های اولیه دریافتند، در ساعت 3 و 21 دقیقه بامداد روز گذشته سه نفر ناشناس با ورود به درب منزل فردی به نام ع – ق 27ساله وی را به همراه یک عدد کیف حاوی اسناد و مدارک ربودند.
 
سرهنگ فتحعلی پور افزود: ماموران با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و فنی، مخفیگاه متهمان و محل نگهداری فرد ربوده شده را شناسایی کردند.
 
وی گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با ورود به مخفیگاه متهمان ضمن رهایی فرد ربوده شده، دو متهم به آدم ربایی را شناسایی و دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: متهمان در تحقیقات پلیس علت آدم ربایی را اختلاف مالی اعلام کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار