فرماندار ویژه تنکابن گفت:دولت خسارت کیوی و مرکبات تنکابنی‌ها در برف 95 را پرداخت کرد.
کد خبر: ۴۱۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 20 April 2017
 ایسنا، سید امیر حسینی جو در نخستین جلسه شورای اداری سال 96  تنکابن به خسارت وارده به بخش کشاورزی شهرستان تنکابن در برف 95 اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دولت هیچ برنامه ای برای خرید تصمینی کیوی نداشت حدود به 10هزار تن از کیوی های بدون استفاده را خریداری و 100درصد مبلغ آن را نیز به کشاورزان پرداخت کرد.
 
معاون استاندار مازندران گفت: دولت در بخش مرکبات نیز یک میلیون و 271 هزار کیلوگرم مرکبات را برای کنسانتره خریداری کرد که تاکنون 60درصد مبلغ آن پرداخت شده و هفته آینده 20درصد دیگر نیز پرداخت می شود.
 
حسینی جو تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش اعظم اقتصاد منطقه را کشاورزی تشکیل می دهد، باید برای بهبود خسارت احتمالی از طریق بیمه  محصولات آماده بود.
 
وی به موضوع انتخابات اردیبهشت، اشاره و اظهار کرد: انتخابات یک اصل مهم حاکمیتی است و به هیچ وجه دولتی نیست. بر اساس ماده21 قانون اساسی همه دستگاه ها موظف به همکاری در انتخابات هستند و باید بر اساس این قانون گام برداشت.
 
فرماندار ویژه تنکابن با تشکر از هیات اجرایی و بازرسی و نظارت، تصریح کرد: هزار و 435 نفر در شهرستان تنکابن طی مدت هفت روز تعیین شده، ثبت نام کردند و همه این افراد در فرصت قانونی صلاحیتشان بررسی شد اما تاکنون هیچ پرونده ای به صورت قاطع رد و تایید صلاحیت نشده است.
 
وی با بیان اینکه شعبه ای ویژه در دادگستری شهرستان برای بررسی تخلفات انتخاباتی ایجاد شده است، گفت: از دوم اردیبهشت ماه با اعلام نتایج تعیین صلاحیت ها، افراد رد صلاحیت شده به مدت چهار روز مهلت اعتراض دارند.
 
وی در پایان تصریح کرد: هر دو انتخابات ملی و محلی مهم است و حضور افراد از جناح های مختلف آن را گرم تر کرده است و باید در این بین امانت دار مردم بود و آن را با دوستی های مقطعی مخدوش نکرد تا مردم را برای حضوری پرشور در پای صندوق های رای تشویق کرده و نظام را بیش از پیش سرفراز کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار