محدودیت های ترافیکی از امروز در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال شد.
کد خبر: ۴۳۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳ 08 June 2017
سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در حال اجرا است.
 
وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 17 خرداد تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس ، هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
سرهنگ قدمی گفت: در محور كرج، چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از این محور ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 2 بعدازظهر روز جمعه 19 خرداد تا ساعت یک بامداد روز شنبه 20 خرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعدازظهر تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
 
سرهنگ قدمی گفت: در محور هراز تردد كليه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد كليه كاميونها وكاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 17 خرداد و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هفته از این محور ممنوع است.
 
وی افزود: تردد كليه تريلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 19 خرداد از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار