مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه مازندران از راه اندازی مرکز خدمات پردازش سریع در دانشگاه مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 12 June 2017
به گزارش تابناک : به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، سعید یگانگی، از راه اندازی مرکز خدمات پردازش سریع دانشگاه مازندران خبر داد.

وی افزود: با حمایت و پشتیبانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران، مرکز خدمات پردازش سریع دانشگاه راه‌اندازی و آماده ی بهره‌برداری است.

یگانگی درباره ویژگی‌های این مرکز، بیان داشت: این مجموعه با در اختیار داشتن سخت افزارهای مناسب و تامین شرایط محیطی لازم، بستر مناسبی را برای انجام پردازش‌های سنگین و طولانی جهت تمامی کاربران علاقه‌مند فراهم می آورد.

وی افزود: قابلیت ارائه خدمات پردازشی و دسترسی به خدمات این مرکز از تمام نقاط کشور از طریق شبکه اینترنت برای اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران و سایر کاربران از طریق دسترسی راه دور امکان‌پذیر است.

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه مازندران درباره پرداخت هزینه خدمات پردازشی این سیستم، گفت: در حال حاضر پرداخت این هزینه برای اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران با استفاده از اعتبار ویژه ی پژوهشی امکانپذیر بوده و برای سایر کاربران دانشگاهی نیز تخفیف‌های مناسبی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه مرکز پردازش سریعhpc.umz.ac.irیا وبگاه دانشگاه مازندران مراجعه کنند.





منبع : تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار