رئیس انجمن صنایع غذایی مازندران گفت: موفق به راه اندازی پایگاه جامع غذای سالم در استان نشدیم و این طرح در گیر و دار اداری ماند.
کد خبر: ۴۵۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 10 July 2017
به گزارش تابناک : اسماعیل خاتمی مقدم  در نشست هم اندیشی مدیران صنایع غذایی اظهار داشت: بعد از هدفمندی یارانه‌ها در سال ۸۹ در بخش غذا با دو مشکل جدی رکود تولید و غذا هراسی مواجه شدیم و برای برون رفت از این مشکلات، با پیگیرهای انجام گرفته قرار بود به عنوان پایگاه جامع غذای سالم از طریق آموزش و پرورش استان اقدام شود که متاسفانه در گیر و دار اداری ماند و تاکنون برای پیاده سازی آن موفق نشدیم.

خاتمی مقدم افزود: برای افزایش مصرف محصولات تولیدی استان پیگیری‌هایی را با سپاه، همیاری شهرداری‌ها، استانداری وغیره انجام دادیم تا ترویج و تشویق فرهنگ مصرف محصولات تولیدی استان در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد و به تبع آن با افزایش تولید مشکل رکودحل شود.

هادی نژاد رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان بهشهر با بیان این که معتقدیم بخشی از تصمیمات اتخاذ شده در کشور کارشناسی نیست تاکید کرد: باید بازار رقابتی باشد و تولیدات صادرات محور، در غیر اینصورت اگر نگاه منطقه ای یا محدود باشد به اهداف مورد نظر دست نخواهیم یافت و باید جلوی قیمت کاذب روی لیبل ها و قاچاق کالا گرفته شود.

صالح طبری رئیس بهداشت و درمان بهشهر نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای از تولید کننده‌ها در چارچوب مجوز فعالیت نمی‌کنند و معضلاتی در این بخش‌ها وجود دارد وبرای برطرف کردن آن‌ها باید طرحی نو دراندازیم و عملگرا باشیم.

وی اعلام کرد: متاسفانه سرطان گوارشی در مازندران رتبه اول را دارد پس باید بپذیریم در محصولات غذایی از مزرعه تا سفره مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع مشکلات و نگرانی‌ها همه تلاش کنیم.





منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار