فلاح با اشاره به این که اجرای طرح پنجره واحد سرمایه گذاری در شمار برنامه های اصلی دولت در راستای توسعه سرمایه گذاری قرار دارد٬گفت: اعطای مجوزهای سرمایه گذاری از دغدغه های اصلی رشد و توسعه استان است و باید با تلاش شبانه روزی٬ اثر بخشی پنجره واحد بیشتر شود.
کد خبر: ۴۷۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 13 August 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار٬ استاندار مازندران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به این که ۵۵ پروژه استانی تعریف شده در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی به جد در حال پیگیری است٬ یاد آور شد: در اجرای پروژه های نیمه تمام که از سیاست های اصلی دولت و استان است اولویت ها رعایت شود.
استاندار٬ تاکید کرد: تعداد طرح های نیمه تمام٬ اولویت ها و دستگاه های متولی مشخص شود تا ادامه کار با برنامه جدی تر صورت گیرد.
فلاح با اشاره به این که استعدادهای استان باید بدرستی شناسایی شود و از جمله ی این ظرفیت ها وجود قریب ۴۸۰ کیلومتر نوار ساحلی و دریا در مازندران است٬ افزود: زیرساخت ها و طرح های گردشگری در استان در حال توسعه و اجراست و باید از مزیت های اقتصادی دریا بیش از پیش بهره گیری شود.
مقام عالی دولت در مازندران٬ گفت: سهم نظارت و پیگیری های شهرستانی در خصوص اجرای پروژه ها و نحوه هزینه کرد اعتبارات بعنوان بازوی استانی افزایش یابد.
استاندار با اشاره به این که اجرای طرح پنجره واحد سرمایه گذاری٬ موضوعی قانونی است و در شمار برنامه های اصلی دولت در راستای توسعه سرمایه گذاری قرار دارد٬ ابراز داشت: اعطای مجوزهای سرمایه گذاری به سرمایه گذاران از دغدغه های اصلی رشد و توسعه استان است و باید با تلاش شبانه روزی٬ اثر بخشی پنجره واحد بیشتر شود.
وی، تاکید کرد: کارگروهی دائمی در جهت رفع موانع، شتاب بخشی و کمک به فعالیت پنجره واحد تشکیل شود.
استاندار با بیان این که بحث های مردمی کردن اقتصاد باید بر اساس استعدادهای منطقه ای صورت گیرد و الگوهای مناسب در این راستا در برخی نقاط استان اجرا شود، عنوان شود: در اجرای پروژه های اقتصادی در روستاها، فرمانداران فعالتر عمل نمایند.
در این جلسه اولویت بندی تهیه و تصویب پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای در برنامه ششم توسعه، گزارش پروژه استقرار نظام کارآمد و اثربخشی نظارت بر فعالیت های هزینه ای استان، نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و گزارش پروژه مطالعات شناسایی و جانمایی مکان ها و مسیرهای مناسب گردشگری دریایی در سواحل مازندران توسط رییس سازمان برنامه و بودجه استان ارایه شد.






منبع : پایگاه وزارت کشور 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار