سروش احمدی نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم کشورمان با غلبه بر تمامی حریفان خود و کسب ۴ پیروزی متوالی نشان طلایی این دوره از رقابت‌ها را به گردن آویخت.
کد خبر: ۴۹۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲ 21 September 2017
(مازند ورزش)،پنجمين دوره بازي‌هاي داخل سالن و هنرهاي رزمي آسيا ۲۰۱۷ از روز یکشنبه – ۲۶ شهريورماه با حضور ۶ هزار ورزشكار در "عشق آباد” تركمنستان آغاز و به مدت ۱۱ روز پیگیری مي‌شود.
 
رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور ۲۵۸ هوگوپوش از روز گذشته (دوشنبه – ۲۷ شهریورماه) آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت که نماینده وزن سومی کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.
 
سروش احمدی پس از یک‌دور استراحت در نخستین گام «جعفر دهوماد» از عراق را ۲۴ بر ۷ شکست داد و راهی مرحله بعد شد. در دومین دیدار به مصاف «حیکمت اله زاین» از افغانستان رفت و با نتیجه ۲۴ بر ۹ به برتری رسید.
 
نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی «چیا هسین هو» از چین تایپه را ۱۸ بر ۴ از پیش رو برداشت و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد.
 
هوگوپوش وزن ۶۳- کیلوگرم کشورمان در رقابت نهایی «نوتاوی کلومپانگ» تایلندی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ و نایب قهرمان نوجوانان جهان ۲۰۱۴ را ۱۰ بر ۷ از پیش رو برداشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
 
هدایت این تیم برعهده «فریبرزعسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است.
 
گفتنی است؛ اين رقابت‌ها G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتياز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار