فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به وجود ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل گفت: سپاه آمادگی راه اندازی موسسه ساحل سالم در مازندران را دارد.
کد خبر: ۵۰۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 28 September 2017
به گزارش تابناک : سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور مازندران اظهار داشت: 90 نفر در طرح تابستانی سواحل به مسافران و گردشگردان خدمات رسانی کردند.

وی آموزش در حوزه طرح سالم‌سازی دریا را از اقدامات سپاه مازندران عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با مجموعه گردشگری، طرحی سالم در محدوده دریا ایجاد کنیم.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های مازندران در حوزه گردشگری، گفت: باید تلاش کنیم تا زمینه سفر معنوی و مفرح را برای مسافران و گردشگران به دیار علویان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: سپاه کربلا مازندران این آمادگی را دارد تا با همکاری گردشگری، موسسه ساحل سالم در سواحل مازندران ایجاد کند.

بابایی با اشاره به اینکه عاشورا و دفاع مقدس به دلیل مقدس بودن در جامعه اثر گذار هستند، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین ارزش‌ها و آرمان‌های جامعه اسلامی است بنابراین عظمت مقام معنوی و روحانی شهدا بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه امروز ثمرات عاشورا در جهان مشهود است، گفت: در تاریخ هزار و 400 ساله هیچ زمانی چون عاشورا نبوده که ملت هنوز فریاد یا حسین را سر می دهند و اینکه این ندا از گستره این کشور خارج و به تمام جهان تسری پیدا کرده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه هزار و 400 خادم شهدا در اردوهای راهیان نور به زائرین خدمات رسانی می‌کنند، افزود: امروز جوانان ما با حضور در عرصه‌های فرهنگی هنری کارهای ارزنده ای از خود به جای می گذارند.

در این مراسم از خادمان راهیان نور و طرح دریای سپاه کربلا در تابستان 96 با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.






منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار