رئیس پلیس راه مازندران آخرین محدودیت‎های ترافیکی در جاده‎های مواصلاتی مازندران به‎ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۰۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 30 September 2017


 علیرضا قدمی پیش از ظهر امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران به صورت عادی و روان است.

 

وی ادامه داد: همچنین با توجه به برگزاری مراسم‌های عزاداری و دسته‌جات در جاده‌های ساری نکا، گنج‌افروز بابل و اوجی‌محله آمل شاهد ترافیک نیمه‌سنگینی هستیم.

 

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: مسؤولان دسته‌جات و عزاداری‌ها برای تردد در محورهای اصلی استان با پاسگاه‌ها هماهنگ باشند و هنگام شب از تردد در مسیرهای اصلی پرهیز کنند.

این مسؤول افزود: همچنین دسته‌جات برای حمل افراد از طریق نیسان پرهیز کنند چرا که این کار خطراتی به‌دنبال دارد.

 

قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روز شنبه و همچنین از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه از محور هراز ممنوع است.

 

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 همان روز از آب‌اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 

وی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

 

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز یکشنبه تا ساعت دو بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز یکشنبه تا ساعت دو بامداد روز دوشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 

قدمی یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

 

وی با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی رانندگی، با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

 

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس
 


   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار