سرمربی تیم فوتبال رم دلیل باخت خانگی شاگردانش برابر پیشتاز کورس قهرمانی سری A را ترس بی‌مورد آنها از حریف دانست.
کد خبر: ۵۰۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 15 October 2017
به گزارش تابناک : تیم فوتبال رم شب گذشته (شنبه) در هفته هشتم سری A ایتالیا با نتیجه یک بر صفر برابر میهمانش ناپولی، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها تن به شکست داد تا با یک بازی کمتر فاصله‌اش با صدر جدول رده‌بندی به 9 امتیاز افزایش پیدا کند.

ناپولی با گل دقیقه 20 لورنزو اینسینیه پیش افتاد، هر چند خوش شانس بود که دو بار تیر دروازه مانع گلزنی ادین ژکو و فدریکو فاتزیو برای رم شد. رم در تنها دو باخت این فصلش در سری A برابر ناپولی و پیش از آن مقابل اینتر، مجموعاً 5 بار توپ را به چارچوب دروازه کوبیده است.

اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، سرمربی رم پس از بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: فکر می‌کنم که ناپولی در نیمه دوم بهتر از ما کار کرد. در نیمه دوم ما هجومی‌تر بازی کردیم و من تیم را با رویکرد همیشگی‌اش به میدان فرستاد و باعث تأسف است که ما نتوانستیم گل تساوی را بزنیم. در حالی که ناپولی معمولاً در بازی‌هایش درصد بالایی از تملک توپ دارد، در بازی امشب دو تیم از حیث تملک توپ برابر بودند و این اتفاقی که است که به ندرت رخ می‌دهد. بازی ما فقط یک گل کم داشت.

سرمربی پیشین ساسولو ادامه داد: گاهی اوقات نتایج بازی‌ها بر اساس حوادث رقم می‌خورد اما آن حوادث هم بخشی از بازی هستند. این را هم باید گفت که ما بدشانس هم بوده‌ایم چون در ورزشگاه خودمان 6 بار توپ را به تیر زده‌ایم. ما می‌خواستیم با رویکردی متفاوت به میدان برویم اما بازی‌ها را در آخر یا باید برد یا باخت و این همان اتفاقی بود که برای ما مقابل اینتر هم رخ داد. ما می‌خواستیم حرکات ژورگینیو را متوقف کنیم و جلوی حرکات خلاقانه حریف را بگیریم اما در نیمه اول گاهی اوقات حلقه پاسکاری‌مان کامل نمی‌شد، هر چند در نیمه دوم اوضاع بهتر شد.

دی‌فرانچسکو تأکید کرد: من فکر می‌کنم که ما در نیمه اول بیش از اندازه از ناپولی ترسیدیم و این رویکردی نبود که من دوست داشته باشم تیمم با آن به میدان برود. ما سعی کردیم که از خط دفاعی بازیسازی کنیم اما اگر شما با حرکات‌تان نتوانید میان بازیکنان حریف فاصله ایجاد کنید تا بین خطوط فضایی برای حرکت داشته باشید، آن وقت کارتان سخت می‌شود.

رم این هفته در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی تحت هدایت آنتونیو کونته می‌رود که این تیم هم به شیوه‌ای غیرمنتظره شنبه شب در خانه کریستال پالاس قعر جدولی تن به شکست داد.

دی‌فرانچسکو درباره آن بازی گفت: ما چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا یک آزمون سخت داریم که باید آن را ببریم تا اوضاع‌مان در جدول گروه بهتر شود. من به این بازی نگاهی مثبت دارم. ما امشب با ناپولی روبه‌رو شدیم که در مسیر حرکتش تیم‌ها را ویران می‌کند اما امشب نتوانست چنین کاری را با ما انجام دهد.





منبع : تسنیم 
برچسب ها: دی فرانچسکو ، ناپولی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار