آقای ريیس‌جمهور، اگر دغدغه آینده ایران اسلامی را دارید، به گونه‌ای عمل کنید که در مسیر دوام و قوام و آینده محور حرکت داشته باشید، خود شما نیز نیک می‌دانید که هیچ راهی جز اصلاح برخی قوانین و امور نیست!
کد خبر: ۵۱۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 24 October 2017
به گزارش تابناک : آقای ريیس‌جمهور، اکنون با هویت فرهنگی واحدي سر‌و‌کار نداریم، بلکه هویت‌های بی‌شمار با هم برخورد می‌کنند و هر یک بازتاب دیگری هستند!

نمی‌دانم در این ایام به موضوعات سیاسی و فرهنگی بعضي از کشورهای عربی توجه داشته‌اید یا خیر؟!

تاریخ و تمدن ایران اسلامی با دوبال اسلامیت و ايرانيت پر از نکات پر فراز و نشیبی است که هرکدام از این فراز و فرودها، ایران اسلامی را از دیگر کشورهای منطقه مجزا کرده است. بنابراین لازم است که در بعضي از موضوعات فرهنگی و اجتماعی پیشرو باشیم!

آقای ريیس‌جمهور، اصلاحاتی که در بعضي از کشورهای عربی در حال رخ دادن است هوش و حواس بيشتر ملت را به خود مشغول کرده و به‌نوعی طنز این روزهای شبکه‌های مجازی شده است و برای مردم این سوال به وجود آمده که چگونه در حال درجا زدن هستیم؟! شاید بگویید در حال پیشرفت هستیم.همان گونه که می دانید شاید در برخی امور پیشرفت داشته‌ایم اما آنچه واضح و مبرهن است اینکه در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شرایط متعادل و متناسبی نداریم.

آقای ريیس جمهور، همان گونه که برای شما، تیم‌تان و ارکان قدرت صلح، امنیت و حفظ وضع موجود مهم محسوب مي‌شود، برای بيشتر ملت اين مسائل مهم‌تر بوده زيرا این سرزمین متعلق به همه ایرانیان است. بنابراین برخی تصمیم‌ها شاید به حفظ وضع موجود کمک کند اما تصمیمی مهم‌تر و کاربردی‌تر است که آینده را نیز دربربگیرد.

آینده‌ای که تحت تاثیر ادبیات دهکده جهانی و معادلات و معاملات منطقه‌ای و جهانی خواهد بود!

آقای ريیس جمهور، هیچ راهی ندارید جز اینکه فضایی ایجاد کنید که ترتیبات داخلی براساس نگرش آینده‌نگرانه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مقبول و معقول باشد و اگر می‌خواهید در تاریخ این مرز و بوم به عنوان عنصری کاربردی و قابل تامل یاد شوید، باید به گونه‌ای هوشمندانه و مدبرانه تصمیم‌هایی مختص فرداها بگیرید و مهم‌تر اینکه کمی از ادبیات قدرت موجود فاصله بگیرید و خودتان را همراه با قدرت مردم بکنید این فاصله شاید ظاهری تلخ داشته باشد اما مزه‌اش شیرین خواهد بود!





منبع : روزنامه قانون 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار