۱۰۰ روستای مازندران دهه فجر امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌ شوند.
کد خبر: ۵۱۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 24 October 2017
محمد اسماعیل ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه  دولت تدبیر و امید کار بزرگی را در مازندران انجام داد که گاز عسلویه به مازندران منتقل شد، گفت: مردم استان در فصل سرد و زمستان دغدغه افت فشار گاز نداشته باشند.
 
وی افزود: این طرح در سال ۹۳ با اعتبار ۸۲۰ میلیارد تومان در شورای عالی اقتصاد مصوب شد و با لوله ۴۲ اینچ خط انتقال عسلویه، دامغان – کیاسر به نکا مرداد ماه امسال به بهره برداری رسید.
 
ابراهیم زاده با بیان اینکه ۱۰۰ روستای مازندران دهه فجر امسال از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد، گفت: با تکمیل این ۱۰۰ روستا جمعا هزار و ٣٢ روستا در استان تا پایان سال ۹۶ از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند بود.
 
مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: تا پایان سال ۹۷، صد رد صد روستاهای مازدران به روش لوله گذاری از نعمت گاز بهره مند می شوند و روستاهای کوهستانی به روش سی ان جی گاز دار خواهند بود.
 
ابراهیم زاده گفت: شهر فریم دهه فجر امسال بهره برداری و کجور و پول سال آینده از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
 
وی با بیان اینکه برای اولین بار شرکت ملی گاز کشور شهر کوهستانی رینه  را به روش سی ان جی گازرسانی کرد، افزود: برای این طرح ۱۴۵ میلیارد ریال هزینه شد ولی سرمایه گذار برای ایستگاه حدود ۸۵ میلیارد ریال سرمایه گزاری کرد تا گاز از گیلاوند به این منطقه تزریق شود.
 
ابراهیم زاده با بیان اینکه حدود ۲۰ کیلومتر در این منطقه لوله گذاری انجام شد، گفت: به زودی دو روستای همجوار شهر رینه با ۲۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.
 
وی افزود: بودجه امسال این شرکت در استان برای گازرسانی ۳۲۵ میلیارد تومان و برای سال آینده ۳۴۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار