معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران از فعالیت ۱۵۶ هزار ورزشکار سازمان یافته مازنی در سطوح مختلف ورزشی خبرداد.
کد خبر: ۵۱۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 01 November 2017
به گزارش تابناک : عادل عالیشان صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دولت در مجتمع امیرالمومنین (ع) نکا با اشاره به سازماندهی ورزشکاران در سطح شهرهای مازندران اظهار داشت: از جمعیت سه میلیون ۲۰۰ هزار نفری این استان ۱۵۶ هزار نفر در غالب ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرهای مازندران مشغول فعالیت هستند.

وی از توجه به سلامت کارکنان دولت را یکی از هزاران ماموریت ورزش های همگانی برشمرد که خوشبختانه در این خصوص اقدامات بی شائبه ای در سطح استان مازندران صورت گرفته است.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به توسعه ورزش همگانی تصریح کرد: خوشبختانه استان مازندران در حوزه توسعه ورزش همگانی و توجه به این امور حیاتی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و همچنین در این حوزه کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

به گفته عالیشان سال  گذشته ورزشکاران مازنی در سطوح بین المللی و ملی ۴۲۰ مدال طلا ، نقره و برنز در رشته های مختلف ورزشی کسب کردند و طی هفت ماه گذشته بیش از ۳۰۰ مدال توسط ورزشکاران مازندران کسب شد در این راستا باید برای افتخار آفرینی ورزش مازندران باید هر سال بهتر از سال گذشته در این حوزه تلاش شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا در ادامه افزود: نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان ادارت شهرستان نکا در ۱۲ رشته ورزشی اعم از فوتسال، آمادگی جسمانی، تیراندازی، طناب‌کشی، تنیس روی میز و طناب‌زنی برای آقایان و رشته‌های طناب‌کشی، داژبال، آمادگی جسمانی، طناب‌زنی، دارت و مچ‌اندازی در بخش بانوان به رقابت پرداختند .

مجتبی رضایی از شهرستان نکا به عنوان پایه گذار برگزاری چنین مسابقاتی در سطح ادارات مازندران یاد کرد و همچنین گفت: المپیاد ورزشی کارکنان دولت تاکنون بدین صورت در سطح استان برگزار نشده است لذا با برگزاری این مسابقات ورزشی شهرستان نکا آمادگی کامل برای میزبانی مسلبقات ورزشی در سطح ملی و استانی را حاصل کرده است.

وی ادامه داد: جامعه وسیع کارکنان دولت باید برای توسعه همگانی بسیج شوند و این رقابت ها را باید در ارگان ها و نهادهای اداری خود بیشتر کنند چرا که این گونه المپیاد ها محکی برای سطوح بالاتر مسابقات ورزشی خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا با اشاره به شناسایی رشته های ورزشی در المپیاد ورزش همگانی روستایی تصریح کرد: سال گذشته ۲۳ رشته ورزشی در المپیاد روستایی شناسایی شد که خوشبختانه با قوت از این پتانسیل ها بکارگیری شد.

در این مراسم از بیش از ۲۰۰ ورزشکار برتر مسابقات ورزشی در المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دولت تقدیر شد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار