رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ، از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد .
کد خبر: ۵۱۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 02 November 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا قدمی ، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران ، در تشریح این خبر گفت : به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته ، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .
وی افزود : به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی ، برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ آبان ماه از محورهای کرج به چالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع است .
رئیس پلیس راه مازندران ، تصریح کرد : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ آبان ماه ، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه ، در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود .
قدمی، خاطر نشان کرد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ، از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه و همچنین از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است .
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ، اظهار داشت : تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .
رئیس پلیس ‌راه مازندران ، در پایان گفت : تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه ‌های استان است .






منبع : مازندرانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار