رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای کندوان، سوادکوه و سمنان مازندران به‌صورت پرحجم و روان بوده و تنها محور هراز به‌صورت پرحجم بوده و در محدوده گزنک به آب‌اسک به‌صورت سنگین است.
کد خبر: ۵۲۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 09 November 2017
به گزارش تابناک : علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر محورهای مازندران بارانی و لغزنده است.

وی افزود: آمد و شد خودروها در محورهای کندوان، سوادکوه و سمنان مازندران به‌صورت پرحجم و روان بوده و تنها محور هراز به‌صورت پرحجم بوده و در محدوده گزنک به آب‌اسک به‌صورت سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به بارندگی و لغزنده بودن محورهای استان لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی در محورهای استان تردد کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، اضافه کرد: محدودیت تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در این محور اعمال می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه محورهای هراز و کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شوند، تصریح کرد:  تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: تمامی توصیه‌ها و هشدارها به‌منظور سلامت افراد بوده و رانندگان با توجه به آن سلامت خود و خانواده را تضمین می‌کنند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.






منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار