رئيس اداره قران و عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره چراغ راه با محوريت خطبه‌هاي برگزيده نهج‌البلاغه فردا ۲۷ آذرماه در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 17 December 2017
به گزارش تابناک : محمود تنها اظهار کرد: جشنواره چراغ راه با محوريت خطبه‌هاي برگزيده نهج‌البلاغه در بين دانش‌آموزان مدارس شبانه روزي استان مازندران فردا ۲۷ آذرماه در سطح استان برگزار مي شود.محمود تنها در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران اظهار کرد: جشنواره چراغ راه با محوريت خطبه‌هاي برگزيده نهج‌البلاغه در بين دانش‌آموزان مدارس شبانه روزي استان مازندران فردا ۲۷ آذرماه در سطح استان برگزار مي شود.
وی با اشاره به ضرورت شناخت سیره حضرت امیرالمؤمنین(ع) و آشنایی با نهج‌البلاغه و معارف بلند این كتاب شریف افزود: نهج‌البلاغه از کتب حکمتی دین مبین اسلام است که استفاده از مفاهيم ان در زندگی امروزی آثار و برکات ویژه‌ای دارد.
رئيس اداره قران و عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه نهج البلاغه امروز در جایگاه واقعی خود قرار ندارد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاري جشنواره‌هايي همچون چراغ راه، مقدمات انس با اين گنجينه را در محافل دینی جامعه وارد سازیم تا همگان از فیوضات آن بهره مند شوند.

جشنواره چراغ راه در مازندران برگزار می‌شود





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار