پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۶ فردا یک طرفه می‌شود.
کد خبر: ۵۵۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 18 January 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران ، گفت: آمد وشد تریلر، کامیون و کامیونت و انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۹ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳۰ دی ماه از جاده‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار