مشاور اطلاع رسانی و کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران به بررسی آخرین وضعیت آب و هوایی در تعطیلات نوروز در این استان پرداخت.
کد خبر: ۵۸۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 19 March 2018
به گزارش تابناک : سیداحمد میرسادتی با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران بر اساس نقشه‌های امروز ویژه تعطیلات نوروز، اظهارکرد: در روزهای دوشنبه 28 و سه شنبه 29 اسفند هوا صاف و با افزایش دما همراه است.
 
وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه اول عید هوا صاف تا نیمه ابری و با افزایش دما رو به رو است، گفت: از اواخر روز چهارشنبه با وزش باد نسبتا سرد، ابرناکی و از شب با بارش پراکنده رو به رو خواهیم بود.
 
مشاور اطلاع رسانی و کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه دوم فروردین از ابتدای صبح نیمه ابری تا ابری و از اواسط روز به تدریج صاف خواهد بود، اظهار کرد: در روز جمعه سوم عید افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.
 
میرساداتی با بیان اینکه در روز شنبه چهارم عید شاهد افزایش محسوس دما هوای گرم خواهیم بود، گفت: در روز پنجم عید هوا نیمه ابری با کاهش تدریجی دما همراه است.
 
وی افزود: در یکشنبه شب و دوشنبه ششم عید ابری با بارش پراکنده، سه شنبه هفتم عید به تدریج کاهش ابر، چهارشنبه هشتم فروردین صاف با افزایش دما، پنجشنبه نهم عید صاف تا نیمه ابری از اواخر روز پنجشنبه با وزش باد، ابرناکی و بارندگی و جمعه دهم عید تا یکشنبه دوازدهم عید مناطق ساحلی،جلگه ای و دامنه ها کاهش دما، بارندگی و وزش باد در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف خواهد بود.
 
مشاور اطلاع رسانی و کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات الگوها و نقشه های هواشناسی در فصل بهار، تغییرات پیش بینی نیز معمولا در این فصل بیشتر خواهد بود.
 
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار