معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران گفت که یک هیات هفت نفره اقتصادی و بازرگانی از استان جیانگشی کشور چین برای گسترش روابط دو جانبه به این استان سفر می کند.
کد خبر: ۶۶۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ 13 October 2018

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور زمان سفر این هیات را روز دوشنبه بیست و سوم ماه مهر اعلام کرد.
وی گفت که هیات چینی در راستای سیاست های تقویت دیپلماسی اقتصادی به سرپرستی خانم ' ون یانگ پنگ ' معاون اقتصادی و بازرگانی استانداری استان جیانگشی جمهوری خلق چین به مازندران سفر خواهد کرد.
خیریانپور افزود: در این سفر تعدادی از مقامات استانداری جیانگشی از جمله معاون سرمایه گذاری و مسئول پروژه راه ابریشم استانداری و مدیران شرکت های انرژی هوی چانگ زینگ وی ، شرکت مواد فلزی جیانگ زی هاتسی و شرکت حیلیانکو ، خانم ون یانگ پنگ را همراهی می کنند.
وی گفت: در جریان این سفر جلسه ای با هیات چینی و تعدادی از مدیران کل دستگاههای مرتبط و بخش خصوصی مازندران در محل استانداری جهت بررسی زمینه های سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله راه ، بنادر ، زباله و پسماند ، انرژی ، گردشگری ، صنعت و کشاورزی برگزار و یادداشت تفاهم میان دو طرف امضاء خواهد شد .
خیریانپور افزود: مدیران شرکت های چینی که در این سفر حضور دارند شرکت هایشان تا کنون بیش از 2 میلیارد دلار در پروژه پالایشگاه مازندران سرمایه گذاری داشته و آمادگی خود را برای توسعه سرمایه گذاری در بخش های دیگر در استان اعلام داشته اند.
کشور چین دارای 22 استان است که استان جیانگ شی در جنوب شرقی این کشور قرار گرفته است .
این استان که در بخش جنوبی رود یانگتسه واقع شده، 43 میلیون نفر جمعیت دارد و علاوه بر طبیعت زبیا با کوهها و رودخانه ها بسیار ، مهم ترین تولید کننده برنج ، الوار و گیاه بامبو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار