سرمربی نساجی مازندران با عنوان اینکه در بازی فردا از امتیاز میزبانی برخورداریم، گفت: سعی می‌کنیم مقابل هواداران بهترین بازی‌مان را انجام دهیم، به تقابل با کریمی اعتقادی ندارم، این فقط یک بازی است و بعد از ۹۰ دقیقه به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۶۸۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 28 November 2018

  جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از بازی نساجی با سپیدرود، درخصوص سؤال یکی از خبرنگاران درخصوص تقابل او با هم‌بازی قدیمی‌اش علی کریمی اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم، تیم سپیدرود خوب بازی می‌کند، شرایط تیمی‌شان خوب بوده و سابقه حضورشان در لیگ برتر از ما بیشتر است و بازیکنان باکیفیتی نیز دارند.

وی با عنوان اینکه در بازی فردا از امتیاز میزبانی برخورداریم، افزود: سعی می‌کنیم مقابل هواداران بهترین بازی‌مان را انجام دهیم، به تقابل با کریمی اعتقادی ندارم، این فقط یک بازی است و بعد از ۹۰ دقیقه به اتمام می‌رسد.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: حامد شیری مصدوم است اما علی شجاعی مصدومیتش رفع شده، محروم هم نداریم و همه بازیکنان ما از آمادگی بالایی برخوردار هستند که انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی را برای ما سخت می‌کند.

نکونام درباره حضور فغانی برای داوری فردا بیان کرد: فغانی بدون شک یکی از بهترین داوران فوتبال دنیاست، تمرکزمان روی کار خودمان است و به صحبت کردن با داور در حین بازی و این دست مسائل فکری نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درخصوص اینکه احساس نمی‌کنید که نساجی یک ژنرال کم دارد، گفت: دنبال ژنرال و این حرف‌ها نیستیم، ۱۱ سرباز در میدان می‌خواهیم که با جان و دل بازی کنند و نساجی را به درجه ژنرالی برسانند.

سرمربی نساجی مازندران در پایان درخصوص عملکرد حامد لک و تداوم تثبیت او در ترکیب اصلی به خبرنگار فارس، گفت: محمدامین رضایی همچنان مصدوم است و بین لک و میرزازاد، لک در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار