رئیس سازمان بازرسی کل کشور : با متجاوزان حریم رودخانه های مازندران برخوررد جدی می شود.
کد خبر: ۷۲۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 24 March 2019

رئیس سازمان بازرسی کل کشور : با متجاوزان حریم رودخانه های مازندران برخوررد جدی می شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مازندران با بیان اینکه دو تیم تخصصی بازرسی کشور از ابتدای وقوع سیل در مازندران و پس از آن در گلستان مستقر شده اند گفت: با جمع آوری شواهد و قرائن بازرسی ها امروزتکمیل شد و به منظور جمع بندی نهایی گزارش های بازرسان به رئیس قوه قضاییه خواهد رسید.
قاضی سراج با بیان اینکه نبود مدیریت در مناطق جلگه ای ، حاشیه رودخانه ها ، تجاوز به اراضی کشاورزی سبب بروز سیل ویرانگر در مناطق مرکزی و شرقی مازندران و بخش های وسیعی گلستان شده است ، افزود: جمع بندی نهایی گزارش های جمع آوری شده با مستندات جامع به رئیس قوه قضاییه گزارش و پیگیری برای برخورد با متخلفان و متصرفان انجام می شود.
سراج با بیان اینکه در خصوص تذکرات سازمان بازرسی کشور و خطرهای ناشی از تجاوز به حریم رودخانه ها در مازندران هشدارهای این سازمان توسط مدیران جدی گرفته نشد گفت: حجم خسارت های وقوع سیل در مازندران بالاست.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از بازدیدهای بی سود و حاصل مدیران در زمان بحران و پیگیری نکردن موضوعات حوزه تجاوز به اراضی کشاورزی و بستر رودخانه ای و زیست محیطی شمال کشور گفت: به دنبال این هستیم با عزم رئیس جدید قوه قضاییه با هرگونه تخلف ، مقابله جدی نماییم تا شاهد برچیدن فساد باشیم.
او همچنین امروز در بازدید از منطقه سیل زده آبمال ساری دستور برخورد با متجاوزان حریم رودخانه ای را صادر کرد و پیگیری برخورد با متخلفانی که اقدام به ایجاد نهالستان درناحیه پل سنگ تاب قائمشهر و حریم رودخانه ای این منطقه کرده اند بخش دیگری از اقدامات رئیس کل بازرسی کشور در مازندران بود.
بازشدن خروجی آب از ساری نیز درخواست مردم منطقه پل سنگ تاب(بالارستم) بود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مازندران و رئیس کل دادگستری استان نیز در این خصوص اعلام پیگیری امور کردند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار