رئیس هئات وزنه برداری مازندران با اشاره به درخشش وزنه‌برداران نوجوان مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور گفت:در این پیکارها محمد شهاب‌انداز از مازندران در دسته به‌اضافه 94 کیلوگرم با بلند کردن بیشترین وزنه به عنوان قوی‌ترین مرد کشور انتخاب شده است.
کد خبر: ۷۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 09 August 2015
به گزارش تابناک عباس رحیمی  از قهرمانی مقتدرانه تیم وزنه‌برداری مازندران در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: در این رقابت‌ها محمد شهاب‌انداز از مازندران در یک ضرب 120 کیلوگرم، دو ضرب 160 کیلوگرم و در مجموع با 280 کیلوگرم به عنوان قوی‌ترین مرد کشور انتخاب شد.
رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در ادامه با اشاره به کسب 24 مدال توسط وزنه‌برداران مازندرانی در این مسابقات افزود: در این رقابت‌ها تیم وزنه‌برداری مازندران با 617 امتیاز مقتدرانه قهرمان کشور شد.
رحیمی از رقابت 140 وزنه‌بردار 13 و 14 سال کشور به میزبانی قزوین خبر داد و افزود: پس از مازندران تیم‌های خوزستان با 532 و گیلان با 488 امتیاز دوم و سوم شدند.
وی درباره نفرات برتر وزنه‌بردار مازندرانی در این مسابقات گفت: امیررضا رمضانی‌مقدم در دسته 56 کیلوگرم به دو مدال نقره و یک مدال برنز، امیرحسین سلامت در دسته 62 کیلوگرم به سه مدال برنز، علی‌آقا کوچکی در دسته 69 کیلوگرم به دو مدال طلا و یک مدال نقره و امیرخلیلی در دسته 77 کیلوگرم به سه مدال طلا دست یافتند.
رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران اظهار کرد: همچنین امیررضا عسگری‌دون در دسته 85 کیلوگرم به سه مدال طلا، افشین ابراهیمی در دسته 94 کیلوگرم به سه مدال برنز، محمد شهاب‌انداز در دسته 94+ کیلوگرم به سه مدال طلا و امیرمحمد چالاکی در دسته 94+ کیلوگرم نیز به دو مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
رحیمی از کسب مدال وزنه‌برداران مازندرانی در تمامی اوزان خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را داشت و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
وی در پایان با اشاره به حضور محمدصادق محمدی از مازندران به عنوان داور این رقابت‌ها افزود: در این مسابقات غلام‌رضا سلامت به عنوان سرمربی، اکبر غلام نتاج به عنوان مربی و سعید حمزه‌نتاج به عنوان سرپرست تیم مازندران را همراهی می‌کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار