با فرارسیدن شروع تعطیلات آخر هفته و اربعین حسینی و سفر مسافران از اقصی نقاط کشور به مازندران هم اکنون ترافیک در ۲ جاده اصلی و مهم هراز و کندوان پرحجم و شلوغ است و پیش‌بینی می‌شود این حجم ترافیک در ساعات آینده نیز بیشتر شود .
کد خبر: ۷۸۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 18 October 2019

مازندران چهار جاده اصلی هراز ، سوادکوه ، کیاسر و کندوان دارد که در اکثر تعطیلات آخر هفته و نیز تعطیلات مناسبتی این جاده مملو از خودروی مسافران و همواره با ترافیک همراه است به طوریکه جز لاینفک و صفت همیشگی جاده‌های این استان شده است.

امروز پنجشنبه و با آغاز تعطیلات سه روزه تعداد زیادی خودرو در مسیرهای منتهی به مازندران حضور دارند به طوریکه در نخستین ساعات تعطیلات دو جاده اصلی این استان با ترافیک سنگین مواجه شدند.

مرکز مدیریت راه های مازندران در گزارش روز پنجشنبه خود اعلام کرد: هم اکنون ترافیک در محور هراز در اکثر مناطق بویژه در پیچ پرند ، چلاو ، پلور ، گزنک و تونل وانا سنگین و پرحجم است.

این مرکز همچنین ترافیک در تنها جاده اتصالی غرب مازندران به پایتخت کشور یعنی کندوان را نیز پرحجم اعلام کرد.

در حال حاضر تنها 2 جاده کیاسر و سوادکوه ترافیک روان و عادی دارد .

رئیس اداره مدیریت راه های مرکز مدیریت راه های مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به شرایط جوی مساعد در تعطیلات پیش رو و وضعیت فعلی ترافیک در جاده های استان ، پیش بینی می شود این حجم ترافیک طی ساعات آتی افزایش یابد .

در حال حاضر وضعیت راه های مازندران از نظر شرایط جوی آفتابی است و هواشناسی استان نیز از آفتابی بودن آسمان تا پایان تعطیلات اتی خبر داد .ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار