معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش مازندران گفت که دانش آموزان این استان در یک سال اخیر حدود ۲۵۰ مدال قهرمانی در عرصه‌های ورزشی بین‌المللی ، منطقه‌ای ، آسیایی و جهانی کسب کردند.
کد خبر: ۷۹۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 21 October 2019

سید علی ساداتی روز دوشنبه در مراسم تجلیل از معلمان تربیت بدنی شهرستان بابل از مدارس مازندران به عنوان پایگاههای ورزشی قهرمان پروری استان یاد و ابراز امیدواری کرد که افتخار آفرینی دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری هم ادامه یابد.

این مسئول همچنین از توزیع ۱۱ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی با محوریت مدارس کم ‌برخوردار در سال تحصیلی جدید در مدارس استان خبر داد و گفت : این تجهیزات ورزشی شامل تمام امکاناتی است که مدارس و معلمان تربیت بدنی برای توسعه ورزش دانش آموزی نیاز داشتند.

وی اولویت آموزش و پرورش را سلامت دانش آموزان دانست و تاکید کرد : برای تحقق این امر همه باید تلاش کنیم تا ورزش کردن به عنوان یک فرهنگ در وجود دانش آموزان نهادینه شود.

ساداتی افزود : به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که گزارش‌هایی از بیماری دیابت و فشار خون برای دانش آموزان مازندرانی گزارش شود و تنها راه مقابله و پیشگیری از این بیماری ، ورزش است که باید در مدارس جدی گرفته شود .

وی اظهار داشت: اگر خواهان توسعه ورزش در مدارس مازندران هستیم باید از ظرفیت خانواده‌ها و خیران بهخوبی بهره بگیریم و برای خلق جامعه‌ای با نشاط از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم .

ساداتی اضافه کرد : در دنیای امروز این اصل ثابت شده است که جامعه ای خلاق و با نشاط به توسعه پایدار می رسد و این حرکت باید از مدارس شروع شود .

استان مازندران در سال تحصیلی جدید بیش از ۵۳۷ هزار دانش آموز دارد که در حدود چهار هزار مدرسه و ۲۱ هزار کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار