قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک با بیان اینکه فکر نمی‌کردم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان مرا بشناسد و به یاد آورد، گفت: با آنکه سال‌هاست در ایران نیستم، وزیر ورزش مرا فراموش نکرده است.
کد خبر: ۷۹۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶ 21 October 2019

«عبدالله موحد» پس از دیدار با «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان گفت: از اینکه وزیر ورزش این‌قدر به ورزش علاقه‌مند است و با آنکه سالهاست در ایران نیستم، مرا فراموش نکرده است، لذت بردم.
وی افزود: تصور می‌کردم او باید مرا فراموش کرده باشد و همین قدر که مرا به خاطر داشت و به من محبت دارد، تشکر می‌کنم هر چند از من بر نمی‌آید آن‌طور که دلم می‌خواهد قدردانی کنم.
قهرمانی کشتی جهان و المپیک با اشاره به اینکه واقعا این دیدار برای من لذتبخش بود، ‌اظهار داشت: وزیر ورزش به تمامی ورزشکاران قدیمی محبت دارد و این موضوع بسیار ارزشمند است.
دارنده شش مدال طلای جهان و المپیک پیشینه تاریخی کشتی در ایران را مورد توجه قرار داد و با اشاره به شاهنامه، عنوان کرد: حتی فردوسی این شاعر بزرگ هم چند جا درباره کشتی گرفتن پهلوانان جنگی شعر سروده است.
موحد انتظارش از مسئولان ورزش کشتی را توجه جدی به مدال آوران دانست و تاکید کرد: باید به مدال آوران تمامی رشته‌ها به ویژه کشتی از لحاظ مالی و فرهنگی رسیدگی شود تا آیندگان بیشتر به این رشته مشتاق شوند و برای بدست آوردن مدال نیز تلاش و پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار