هـراز نـو: معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل پس از یک سال فعالیت در سمت فرماندار شهرستان آمل در جمع خبرنگاران این شهرستان از مسند فرمانداری خداحافظی کردند.
کد خبر: ۸۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 21 August 2015
غلامحسين شفيع زاده در مراسم تجليل از خبرنگاران آملی كه توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در سالن سرای مهر اين شهرستان برگزار شد، بيان داشت: از اول شهریور به طور رسمی ترک کار خواهم كرد و از فرمانداری آمل خداحافظی خواهم كرد.وی افزود: درست است كه به بازنشسگی نائل شده ام ولی از مردمداری دست نخواهم کشید.
ی با تاکید براینکه از آغاز فعالیتم در انتصاب فرمانداری خود را فرماندار نمی‌دانستم بلکه مردم‌دار بودم، ابراز داشت: طی سال‌ها فعالیت هیچ‌وقت از مردم خسته نشدم و تلاش برای مردم افتخاری بوده است.
شفیع‌زاده افزود: زمان فعالیت در آب و فاضلاب فرزندانم را برای فعالیت در این حوزه مشغول نشدند و در این مورد اصلا ناراحت نشدم اما عدم موفقیت جوانی برای یافتن کار در روزهای سه‌شنبه به فرمانداری موجب آزردخاطرم می‌شد.
فرماندار ويژه آمل با تاكيد براينكه جايگاه فرمانداری اصلا سياسی نبوده است، بیان داشت: سیاستی که در خدمت مردم نباشد به نظر بنده ذره ای ارزش ندارد.
شفيع زاده با بيان اينكه می دانم زمانی که در فرمانداری بودم ضعف های زیادی داشتم، افزود: از رسانه های شهرستانی و استانی تشكر می كنم كه هیچ وقت مرا مورد شماتت قرار ندادند.
وی با تاکید براینکه مسئولی در خدمت مردم و فقرا نباشد مسئول نیست، اظهار داشت: همان بهتر که وجود این مسئول در شهر نباشد زیرا فعالیت در این جایگاه سیاسی نیست بلکه خدمت‌گزاری به خلق است.
شفیع‌زاده با بیان اینکه مدیران و روسای دولتی باید قدر این مردم را بدانند که در همه عرصه‌ها حضور به هم می‌رسانند، خاطرنشان کرد: کج خدمتی کردن به این مردم عواقب‌اندیشی خوبی در آخرت نخواهد داشت.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در آمل خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی به رعایت مساوات و تکریم ارباب رجوع در خدمت‌گذاری بپردازند تا شهرستان و استان ما به توسعه برسند.
ابراهيم زاده با اشاره به بزرگترين پروژه بافت فرسوده كشور، گفت: طبق قول هایی كه داده بوديم قرار بود اين پروژه عظيم در هفته دولت افتتاح شود كه متاسفانه دو ماه اين پروژه به تعويق افتاده است.
وی خاطرنشان كرد: پس از دوسال حضور در شورا تصميم گرفتيم از سوی شهرداری به پنج خبرنگار شهرستان آمل كيوسك مطبوعاتی داده می شود كه اين امر به زودی اجرايی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار