شب پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با صعود پردردسر آرسنال و حذف لاتزیو آغاز شد.
کد خبر: ۸۰۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱ 13 December 2019

در آخرین هفته لیگ اروپا، آرسنال متوقف شد اما صعود کرد و لاتزیو از دور رقابت‌ها کنار رفت.
خبر ورزشی؛ شب پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با صعود پردردسر آرسنال و حذف لاتزیو آغاز شد.

در گروه F آرسنال شکست را به تساوی ۲-۲ در خانه استاندارد لیژ تبدیل و صعود کرد. این تیم ابتدا با گل‌های باستین در دقیقه ۴۷ و آملا در دقیقه ۶۹ عقب افتاد و در خطر حذف شدن قرار گرفت اما ۲ گل لاکازت در دقیقه ۷۸ و ساکا در دقیقه ۸۱، تساوی را برای تیم لندنی رقم زد. در بازی همزمان اینتراخت در خانه ۳ بر ۲ مغلوب گیمارش از پیش حذف شده شد. از این گروه آرسنال با ۱۱ و فرانکفورت با ۹ امتیاز به مرحله بعد راه یافتند.

در گروه C ترابزون در حالی که از ابتدا تا دقیقه ۷۱، مجید حسینی، بازیکن ایرانی را در اختیار داشت در یک جدال تشریفاتی در خانه بازل ۲ بر صفر شکست خورد. در دیگر بازی این گروه، ختافه در خانه ۳ بر صفر کراسنودار را برد. در جدول بازل ۱۳ و ختافه ۱۲ امتیازی صعود کردند و ترابزون یک امتیازی در انتهای جدول حذف شد.

در گروه A آپوئل نیکوزیا در خانه یک بر صفر سویا را برد و قره‌باغ و دودلانژ به تساوی یک-یک رسیدند. در جدول سویا با ۱۵ و آپوئل با ۱۰ امتیاز صعود کردند.

در گروه B لوگانو در خانه دیناموکیف به تساوی یک-یک رسید و مالمو هم در خانه کپنهاگن یک بر صفر پیروز شد. در جدول، مالمو با ۱۱ و کپنهاگن با ۹ امتیاز به مرحله بعد رسیدند.

در گروه D لاسک ۳ بر صفر اسپورتینگ لیسبون را برد و آیندهوون و روزنبرگ به تساوی یک-یک رسیدند. در جدول، لاسک با ۱۳ و اسپورتینگ لیسبون با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند.

در گروه E رن در خانه ۲ بر صفر لاتزیو را برد و رقیب نامدارش را حذف کرد. کلوژ هم ۲ بر صفر از سد سلتیک گذشت. در جدول، سلتیک ۱۳ و کلوژ ۱۲ امتیازی صعود کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار