رئیس دفتر رئیس جمهور ؛
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه خوشبختانه استان ایلام در بخش کشاورزی وضعیت خوبی دارد، اظهار داشت: امروز با توجه به محدودیت‌های منابع آبی کشور، توجه به آبیاری مدرن و استفاده از آن در کشاورزی به خوبی در حال انجام است و در این استان نیز ظرفیت‌های خوبی در این بخش بوجود آمده به گونه‌ای که حدود ۱۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تحت پوشش آبیاری نوین قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۰۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 30 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام،محمود واعظی با بیان اینکه حق این است که باید سپاسگزار مردم ایلام باشیم که در دوران ۸ سال دفاع مقدس به خوبی از مرزهای کشور دفاع کرده و با اهداء شهدای والامقام، اقتدار کشور را حفظ کردند، اظهار داشت: اگر دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی هم مانع توسعه استان ایلام نمی‌شد، این وظیفه بر دوش مسئولان و مردم ایران بود تا در راستای پیشرفت این استان و رفاه مردم آن تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش‌ها و خدمات دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی به خوبی برای مردم تشریح شود، افزود: مسئولان استان، مردم و رسانه‌ها باید بدانند که در کنار آنچه دولت به عنوان بودجه برای توسعه استان در نظر گرفته، یک اقدام بزرگ‌تر چندبرابری توسط بخش خصوصی با همکاری بانک‌های عامل کشور نیز به میدان آمده و در مسیر توسعه روزافزون بخش‌های مختلف استان تلاش می‌کند.

واعظی استان ایلام را دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف برشمرد و تصریح کرد: تقویت هر یک از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان می‌تواند موجب تحول در اشتغال و رفاه بیشتر مردم شود.

واعظی افزود: باید حداکثر استفاده از آمادگی بانک‌ها برای مشارکت در پروژه‌های گوناگون اقتصادی توسط مسئولان استان انجام شود و با جدیت در این مسیر گام بردارند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار