این رویداد فناورانه ۳۰ بهمن تا ۳ اسفندماه امسال با تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در مازندران برگزار خواهد شد،
کد خبر: ۸۱۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹ 13 January 2020

مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری از برگزاری برگزاری نمایشگاه نفت و گاز با حضور آسیای میانه و اوراسیا در نمایشگاه نیاوران خبر داد.

رضا سیاه منصوری در گفت‌وگو ییاز برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نفت و گاز با حضور فعالان اقتصادی آسیای میانه و اوراسیا خبر داد و گفت: این‌نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته با حضور هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: صنعت نفت و فرآورده‌های آن یکی از صنایع حیاتی است که در کشور مورد توجه قرار دارد، صنعتی که در نبود و خلاء زیست‌ بوم فناوری و نوآوری بار همه درآمدزایی کشور را به تنهایی به دوش می‌کشید.

مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری خاطرنشان کرد: این صنعت هم چند سالی است با اتکا به زیست‌بوم فناوری در کشور قدم به عرصه فناورانه گذاشته و از ایده‌های نوآورانه متخصصان در پیشبرد اهداف خود کمک می‌گیرد.

سیاه منصوری افزود: در این میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با رسالت توسعه زیر ساخت‌های فناورانه و نوآورانه در کشور فعالیت می‌کند، تلاش کرده تا دست جوانان خلاق و نوآور را در دست صنعت کهن و درآمدزای نفت بگذارد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس هم با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاهی از دستاوردهای بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته را برگزار می‌کند.

مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری ادامه داد: این نمایشگاه میزبان شرکت‌ها، بازرگانان و سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا خواهد بود،حوزه‌ای که با عضویت موقت ایران در موافقتنامه اوراسیا از اهمیت دوچندانی برای ایران برخوردار است.

سیاه منصوری یادآور شد: این رویداد فناورانه ۳۰ بهمن تا ۳ اسفندماه امسال با تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در مازندران برگزار خواهد شد، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.niavaransari.it مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار