محمد سررشته داری از مشاوران قدیمی فتح الله زاده با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که حال مدیرعامل مستفعی استقلال اصلا خوب نیست و ایشان فقط با علامت سر و گردن و ابرو در اتاق بسته روزگار می‌گذراند.
کد خبر: ۸۳۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ 15 March 2020

علی فتح الله زاده که با امضای وزیر ورزش مدیرعامل استقلال شده بود با امضای وزیر از این سمت برکنار شد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،علی فتح الله زاده که هفده روز قبل با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب شد.

با آمدن فتح الله زاده در باشگاه استقلال،موسوی عضو هیات مدیره باشگاه به دلیل اختلاف با مدیرعامل جدید از هیات مدیره جدا شد و کار استقلال در شرایط مدیریتی جدید سخت تر شد،با گذشت چندین روز از مدیریت فتح الله زاده مشکلات مالی زیادی مقابل مدیرعامل جدید قرار گرفت که کار را برای اداره باشگاه سخت کرد.

بعد از این ماجراها،حال مدیرعامل جدید باشگاه بد شد و راهی بیمارستان شد که خیلی ها خبر مبتلا شدن فتح الله زاده به کرونا در آن شرایط مطرح کردند که این خبر توسط نزدیکان فتح الله زاده تکذیب شد.

در شرایطی که استقلال هر روز با شکایات جدیدی از سمت فیفا روبرو می شد در اقدامی عجیب فتح الله زاده که بارها تلاش کرده بود که به صندلی مدیریت باشگاه استقلال بعد از سال ها جدایی برسد از سمت خود استفعا داد و وزیر ورزش نیز با تصمیم فتح الله زاده موافقت کرد.

انتقادات تا جایی پیش رفت که محمد سررشته داری از مشاوران قدیمی فتح الله زاده با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که حال مدیرعامل مستفعی استقلال اصلا خوب نیست و ایشان فقط با علامت سر و گردن و ابرو در اتاق بسته روزگار می‌گذراند.

این صحبت های سررشته داری در حالی مطرح شده است که برخی خبر گزاری ها امروز مصاحبه های با مدیرعامل مستفعی استقلال داشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار