مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از تعیین تکلیف قرارداد ۱۶ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 29 August 2015
به گزارش تابناک مازندران سید مصطفی موسوی در دومین جلسه داوری و حل اختلاف سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و در راستای فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی راکد که نسبت به تعهدات خود در جهت ساخت و ساز و راه اندازی خط تولید اقدام نکرده، جلسه داوری برگزار می‌شود.
وی افزود: براساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در راستای فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی راکد که نسبت به تعهدات خود برای ساخت‌ و ساز و راه‌اندازی خط تولید اقدام نکردند، جلسه داوری برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اضافه کرد: براساس مفاد دفترچه قرارداد، واحد تولیدی موظف به اجرای تعهدات است و چنانچه پس از اخطار نسبت به ساخت‌ و ساز اقدام نکرد قرارداد فسخ و زمین به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود.
موسوی گفت: در این جلسه داوری 16 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که 4 قرارداد با مجموع مساحت 81 هزار و 940 مترمربع زمین صنعتی فسخ ، 10 قرارداد با مجموع زمین صنعتی به وسعت 47 هزار و 551 مترمربع اعطای مهلت مجدد، یک قرارداد به مساحت چهار هزار مترمربع رأی خاص و یک مورد نیز به انصراف از طرح منجر شده است.
موسوی در پایان گفت: با توجه به کمبود زمین صنعتی در مازندران، فسخ قرارداد زمین واحدهای راکد و غیرفعال در استان در دستور کار قرار دارد.
دومین جلسه داوری با حضور شعبانی داور و حکم مرضی الطرفین و نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران و ناصحی مدیر حقوقی شرکت برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار