قابل توجه شهردار بابل؛
در حالی سایت شهرداری بابل مبادرت به درج اطلاعیه ای با عنوان برگزاری جشنواره ی نقاشی تخم مرغ های نوروزی نموده که آدرس درج شده در این اطلاعیه نشان دهنده عدم توجه مسئولین شهرداری به یک واقعه تاریخی می باشد.
کد خبر: ۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲ 28 February 2015
تابناک مازندران:در حالی سایت شهرداری بابل مبادرت به درج اطلاعیه ای با عنوان برگزاری جشنواره ی نقاشی تخم مرغ های نوروزی نموده که آدرس درج شده در این اطلاعیه نشان دهنده عدم توجه مسئولین شهرداری به یک واقعه تاریخی می باشد.
به گزارش تابناک در این اطلاعیه آمده است : آثار هنری این جشنواره به ضلع شمالی میدان ششم بهمن مرکز مطالعات هنرهای شهری بابل ارسال گردد.
مزید اطلاع متولیان برگزاری این جشنواره و مسئولین شهرداری بابل باید رسانیده شود که میدان ششم بهمن ذکر شده در این اطلاعیه که در دوران شاهنشاهی نام گذاری شده سال های سال است که به نام میدان 17 شهریور و توسط شهرداری بابل تغییر نام داده است .
از طرفی بد نیست مسئولین یاد شده مقداری اطلاعات خود نسبت به وقایع تاریخی را بالا برده و این چنین و تنها با یک کلمه باعث رونق دوباره نام طاغوتی یک میدان که متعلق به قبل از انقلاب اسلامی است نشوند .
علی ایحال سوال از مسئولین شهری و مخصوصاً شورای شهر بابل که نقش نظارتی بر شهرداری دارد این بوده چرا علیرغم تذکر در این مساله همچنان این اطلاعیه در سایت شهرداری بابل وجود دارد؟آیا می شود پذیرفت مسئولین برگزاری این جشنواره با نام معابر و این میدان مهم شهر بابل آشنا نبوده و در اطلاعیه و فراخوان رسمی از یک نام طاغوتی استفاده نمایند؟
به هر ترتیب ضروریست مسئولین شهرداری بابل هر چه زودتر نسبت به حذف و یا تصحیح این اطلاعیه در سایت رسمی خود اقدام نموده و تذکرات لازم به متولیان این جشنواره برای جلوگیری از اشتباهات بعدی را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار