به لحاظ مهم بودن این پروژه خودم بصورت دستی و خط خودم این درخواست را تنظیم کردم که به دکتر نوبخت مهم و حیاتی بودن این پروژه و اهمیت ویژه این درخواست را برسانم و اولین امضا را نیز برای همین درخواست گرفته ام
کد خبر: ۸۸۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ 16 August 2020
به گزارش تابناک مازندران . دکتر باقرزاده نماینده مردم شریف بابلسر و فریدونکنار در مجلس در گفتگوی تلفنی با خبرنگار_تابناک و مدیر رسانه_مجازی_فریسر بیان کرد؛
با اختلاف و سر و صدا کردن مطالبات و کار مردم انجام نمیشود و اگر خبرنگاران مطالبه ای دارند باید با هم صدا شویم و با هم مطالبه نماییم.
بنده نماینده مردم هستم نه نماینده دولت و تلاشم برای گرفتن حق مردم منطقه میباشد و از خبرنگاران منطقه درخواست دارم تا برای این وظیفه مهم با من هم صدا و هم راستا باشند تا بتوانم با کمک شما خبرنگاران از مطالبات مردم آگاه و در راستای انجام مطالبات مردم پیگیری و تلاش نمایم تا مطالبات مردم را به انجام برسانم.
گله من از #خبرنگاران شهرستان #فریدونکنار این است که چرا وقتی با پیگیری بنده از راستاد اعتباری برای میدان بندرگاهی و بازگشایی خیابان ۲۴ متری گرفته شد،چرا مسئولین شهری پیگیری نکرده و الان حدود ۳ ماه میباشد که این اقدام را خوابانده اند!؟
و اینکه وقتی با پیگیری بنده تجهیزات و پزشکان متخصص کلینیک_ویژه_فریدونکنار آماده و مشخص میباشند،چرا مسئولین شهری پیگیری نکرده اند تا هر چه زودتر این کلینیک ویژه برای مردم شهرستان راه اندازی شود!؟
و این‌را بدانید علت عقب افتادگی فریدونکنار ضعف عملکرد و عدم پیگیری مسئولین میباشد.
در خصوص #روز_خبرنگار و گله مندی خبرنگاران فریدونکناری نیز باید بگویم برای بنده هیچ فرقی بین خبرنگاران بابلسر و فریدونکنار وجود ندارد و اگر آنگونه شد از عدم همکاری و هماهنگی مسئولین شهرستان فریدونکنار میباشد.
همچنین دکتر باقرزاده در خصوص نامه درخواست بودجه برای پل کمربندی فریدونکنار که بصورت دستی و خطی بوده بیان کرد؛
اتفاقا به لحاظ مهم بودن این پروژه خودم بصورت دستی و خط خودم این درخواست را تنظیم کردم که به دکتر نوبخت مهم و حیاتی بودن این پروژه و اهمیت ویژه این درخواست را برسانم و اولین امضا را نیز برای همین درخواست گرفته ام و به نظرم علت دستی بودن و تنظیم این درخواست با خط خودم برای نتیجه گیری این پروژه چندین ساله بوده و دیدید که منجر به نتیجه شده و دکتر نوبخت را نیز برای بازدید از این پروژه آورده ام.
دکتر باقرزاده همچنین خطاب به خبرنگاران و رسانه ها بیان کرد؛
رسانه ها باید مطالبات مردم را به اطلاع بنده برسانند و با هم،در کنار هم و در راستای هم مطالبات مردم را پیگیری نماییم و این درست نیست خبرنگاران و رسانه ها در مسیری دیگر و بنده در مسیر دیگری باشم که این باعث انرژی گرفتن از ما میشود و این اختلاف بهانه ای برای مسئولین بهانه گیر میشود تا از کار و وظایف خود سر زده و به داد مردم نمیرسند.
در فریدونکنار عده ای بدنبال سنگ اندازی میباشند و برخی از رسانه ها هم شاید ناخواسته دامن گیر این سنگ اندازی میشوند ولی امیدوارم با همدلی هم این سنگ اندازی ها پایان یافته و شهرستان فریدونکنار به جایگاه اصلی خود برسد.
به امید خدا نشست و جلسه ای در این خصوص با خبرنگاران و رسانه های فریدونکناری بزودی خواهم گرفت.
.
شنبه ۲۵ مرداد ۹۹
.
.
مصاحبه و گزارش: مصطفی_آسمانی
خبرنگار خبرگزاری تابناک 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار