همزمان با سومین روز از هفته دولت، ۶ طرح خدماتی در حوزه مسکن برای خانواده های دارای ۲ معلول ، جهادکشاورزی و طرح های خدماتی و اشتغال زایی بهزیستی در شهرستان نکا با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 26 August 2020

مدیر جهاد کشاورزی نکا سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح های افتتاحی شهرستان نکا گفت: در مجموع در طول هفته دولت امسال جهاد کشاورزی نکا پنج پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال را در دست افتتاح دارد.

سید شبر موسوی تاکامی افزود: طرح تجهیز و نوسازی ۲۴ هکتار از اراضی شالیزاری روستای کلت از جمله پروژه های جهاد کشاورزی در شهرستان نکا بود که با اعتبار حدود پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

موسوی گفت: تسهیل در مدیریت زراعی مزرعه ، افت سطح ایستابی و خروج زه آب ها، بهبود بهره وری آب در عرصه کشاورزی،آماده سازی زمین برای کشت های دوم و کاهش هزینه های تولید ، ارتقاء وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه کشاورزان، کاهش سختی کار و سایر موارد، را از جمله مزایای اجرای طرح تجهیز ، نوسازی و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری است.

رئیس اداره بهزیستی نکا هم با اشاره به افتتاح و بهره برداری از چهار عنوان طرح مرکز مشاوره، مسکن برای خانواده های دارای ۲ معلول ، مرکز کودکان بی سرپرست و طرح های اشتغال زایی بهزیستی نکا اظهار کرد: در مجموع برای این طرح ها ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رمضانعلی داعی گفت: افتتاح پروژه های اشتغالزایی برای ۸۹ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان نکا ، ۲ مرکز مشاوره، ۱۰ واحد مسکن برای خانواده های دارای ۲معلول و بهره برداری از مرکز کودکان بی سرپرست و مرکز خدمات اجتماعی از جمله این طرح ها است.

در هفته دولت امسال ۶۱ پروژه با ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت نکا افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.
منیع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار