رئیس سازمان صمت استان ایلام:
رئیس سازمان صمت استان ایلام از سرمایه گذاری ۳۴ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومانی در صنعت این استان خبر داد و گفت: ۵۳۰ واحد صنعتی در استان فعال است.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ 02 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمدرحیمی در جلسه شورای ادارات هم خانواده با حضور معاون وزیر صمت در محل اداره صنعت، معدن و تجارت ایلام اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۳۴ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب، ۱۵ سیلو ذخیره گندم ،۲۳۳ انبار فعال و ۲۱ مورد سردخانه در استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر استان ایلام دارای ۵۳۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۴ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان است.

محمدرحیمی گفت: با این حجم سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۹ هزار و ۵۷۰ نفر فراهم شده است.

وی با بیان تاثیر کرونا بر موضوع صادرات در استان، تصریح کرد: تعداد ۱۵۸ کارت بازرگانی فعال در استان وجود دارد و در سال گذشته ۱.۲ میلیارد دلار صادرات از مرز مهران صورت گرفته است.

معاون وزیر صمت نیز به تشریح اولویت‌های موردنظر سرپرست وزارت صمت پرداخت و گفت: موضوع گرانی، تامین ارزاق موردنیاز مصرف کنندگان، تنظیم بازار و مدیریت تولید اقلام مبارزه با کرونا، از اهم مواردی است که با تعامل و برگزاری مدون جلسات شورای هم خانواده در دستورکار باشد.

برات قبادیان افزود: علاوه بر همکاری با واحدهای هم خانواده؛ تعامل با سازمان‌ها وارگان های خارج از سازمان برای دستیابی به اهداف ترسیمی وزارت صمت امری ضروری است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار