نماینده مردم ساری در مجلس:
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل فسادهای گسترده، مردم به شورا و شهرداری اعتماد ندارند.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 19 September 2020

ایسنا: منصورعلی زارعی در نشستی با خبرنگاران که ظهر شنبه در سالن اجتماعات اداره کل استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه مجلس محل قانون‌مداری و قانونگذاری است اظهارکرد:نمایندگان پاسخگوی انتظارات مردم بوده همچنین باید بدانیم مردم صاحبان اصلی نظام هستند.

وی افزود: مساله امروز فضای کسب و کار و رسیدگی به مشکلات اقتصادی بوده و اولویت اول مجلس بررسی مشکلات اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز متاسفانه شاهد شکاف عمیق درجامعه هستیم و در این راستا مهم ترین اهداف ما درمجلس، نظارت همراه با شفافیت و ایجاد عدالت اجتماعی مناسب هستیم.

زارعی با اشاره به اینکه مجلس در حوزه بورس نیز دغدغه دارد و این نشان از توجه دولت در بخش اقتصادی است، ادامه داد : دربخش های مختلف کشور شاهد رشد منفی بودیم اما بخش کشاورزی رشد مثبت بوده اما متاسفانه پایه های توسعه ای مناسب برای کشاورزی نداشتیم و درحوزه سامانه نوین آبیاری،زهکشی،مکانزسیون نیزخوب عمل نکردیم.

وی تصریح کرد: روستا یک ظرفیت کشاورزی و دامپروری در استان است اما بسیاری از سیاست های اشتباه موجب شد زمین در روستاها فروخته شود و روستاییان به شهرها مهاجرت کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چالش های بحث ارز حاصل برخی از سیاست های غلط است؛ امروز زمان آزمون و خطا نیست و باید از نظر کارشناسی استفاده کرد و جنگ اقتصادی افراد عملیاتی می خواهد.

زارعی با اشاره به بحث فساد اقتصادی دربرخی دستگاه ها ونهادها گفت:مردم به شورا وشهرداری اعتماد ندارند، با کمک دادستان جوان باید بساط فساد جمع شود و نگاه دستگاه قضا باید به این بحث ها در برخی دستگاه ها مبارزه با فساد باشد زیرا سوال مردم این است که چه اتفاقی می افتد که دریک دستگاه هزاران میلیارد تومان اختلاس می شود.

وی گفت:باید بحث فساد ریشه ای حل شود، زیرا ماهیت انقلاب ما دینی و فرهنگی بوده و مهم ترین و بزرگترین سرمایه اجتماعی اعتماد مردم است و باید مراقب این اعتماد باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار