به هر حال محدودیت پروازها به ساری باعث شده تا سفرهای ما به شهرهای میزبان لیگ‌برتر یک روز اضافه‌تر ما را تا استقرار در شهر میزبان و در برگشت تا خانه درگیر خود کند و این فاصله ۵روزه بازی‌ها باعث شده که ما هر هفته فقط دو جلسه فرصت تمرین درست و حسابی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹ 20 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرعامل باشگاه شهروند ساری گفت: بازی این هفته ما با منصوری کاملا برای بقاء تیم ما در لیگ‌برتر حیاتی بود و در حقیقت ما بازی مرگ و زندگی را مقابل منصوری بردیم.

بر اساس این گزارش، سعید نجاریان پس از پیروزی ۸ بر ٢ شهروند ساری مقابل منصوری گفت: شکر خدا ما با غیرت و دوندگی بازیکنان و تمهیدات کادر فنی یک بازی حیاتی را بردیم که تاثیر زیادی در سرنوشت ما برای ماندن در لیگ‌برتر داشت. به هر حال بازی‌های امسال به تیم‌هایی مثل ما فشار زیادی را وارد کرد و کار را به اینجا رساند.

او با اشاره به مشکلات سفر شهروند از ساری به سایر شهرهای میزبان تصریح کرد: به هر حال محدودیت پروازها به ساری باعث شده تا سفرهای ما به شهرهای میزبان لیگ‌برتر یک روز اضافه‌تر ما را تا استقرار در شهر میزبان و در برگشت تا خانه درگیر خود کند و این فاصله ۵روزه بازی‌ها باعث شده که ما هر هفته فقط دو جلسه فرصت تمرین درست و حسابی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه شهروند با اشاره به میانگین سنی ۲۱سال تیمش متذکر شد: لیگ فشرده برای تیم‌هایی خوبی است که ۱۶ بازیکن هم‌طراز و تاثیرگذار دارند اما برای تیم‌هایی مثل ما که فوق‌العاده جوان بوده و بازیکنان تاثیرگذار کمتری دارند کار بسیار سخت است مضاف بر اینکه ما به خاطر بیماری امسال یک ماه طاها مرتضوی را نداشتیم و امیدهای ما هم زمان زیادی در اختیار تیم نبودند.

نجاریان با انتقاد از زمان نامناسب رقابت‌های لیگ‌برتر امید کشور یادآور شد: بازی‌های امیدها هم اجازه آماده‌سازی به ما در تعطیلات لیگ را نداد چراکه ۱۱ بازیکن مشترک بین امیدها و بزرگسالان ما به این مسابقات رفتند و عملا فرصتی برای سرمربی ما برای ایجاد هماهنگی نماند. به هر حال تیم ما تیم بسیار جوانی است و غیر از دو باتجربه مابقی بازیکنان سن و سال فوق‌العاده کمی دارند. این‌ها همه در ناکامی ما برای صعود تاثیرگذار بود.

نجاریان در پاسخ به اینکه آیا تیمش امسال مورد حمایت مسئولان استان مازندران قرار گرفته یا خیر؟ گفت: امسال هیچگونه حمایتی نشدیم و کاملا دست تنها هستیم. اما به هر حال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در سه هفته باقیمانده نتایج خوبی بگیریم.

او تاکید کرد: برای صعود با مشکلاتی که داشتیم شانسی نداریم اما باید دو بازی را از سه بازی آینده نتیجه بگیریم تا در لیگ‌برتر بمانیم. بازی منصوری را که بچه ها هم قسم و همدل شدند و بردیم اما یک بازی حساس دیگر هم در ساری با فردوس قم که آن بازی هم حکم مرگ و زندگی دارد و انشاالله مثل همین بازی با منصوری که تیم بدون نقص بازی کرد بتوانیم سه امتیازش را بگیریم.

مدیرعامل شهروند ساری در خاتمه در پاسخ به خبر استعفای خبیری پس از شکست مقابل کراپ گفت: موضوع خاصی نبود. آقای خبیری بعد بازی گفت اگر صلاح می‌دانید من همراه تیم برنگردم که من گفتم نه، به ساری برگردید و با قدرت کارتان را انجام دهید.

برچسب ها: شهروند ساری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار